روی خط جام​جم ورزشی

سوارز در قبال بنزما

رئال‌مادرید آماده است تا لوئیز سوارز، مهاجم بیست و شش‌ساله و اروگوئه‌ای باشگاه لیورپول انگلیس را در ازای انتقال کریم بنزما به این باشگاه انگلیسی جذب کند.براساس گزارش دیلی استار، رئالی‌ها درخواست خود را به باشگاه لیورپول انگلستان ارائه داده‌اند و می‌خواهند کار معاوضه بنزما و سوارز در ماه دسامبر(دی‌ماه) عملی شود. رئال که از تابستان امسال مشتری لوئیز سوارز است علاوه بر پرداخت مبلغی حاضر است مهاجم خود یعنی کریم بنزما را در ازای بخشی از قرارداد سوارز به لیورپول منتقل کند. بنزما خود به تنهایی 20 میلیون پوند قیمت دارد و مبلغ انتقال سوارز هم حدود 40 میلیون پوند خواهد بود.
کد خبر: ۶۱۱۲۵۳

ژابی در آستانه پیراهن چلسی

ژابی آلونسو، هافبک تیم رئال‌مادرید پس از این ‌که انتقالش به لیگ حرفه‌ای آمریکا منتفی شد، در آستانه لیگ برتری شدن قرار گرفته است. خوزه مورینیو، سرمربی چلسی خواستار این هافبک اسپانیایی است. ژابی پیشتر سابقه بازی در لیگ برتر را با لیورپول دارد. قرارداد ژابی تابستان آینده به پایان می‌رسد و گویا طرفین تمایلی برای تمدید قرارداد ندارند. البته شاید کار انتقال این هافبک سی و یک ساله به چلسی زودتر محقق شود و دی‌ماه امسال با این باشگاه لندنی قرارداد ببندد.

اشلی کول تمدید می‌کند

اشلی کول مدافع چلسی تا چند روز دیگر قرارداد جدیدی با باشگاه خود امضا خواهد کرد. کول که این ماه سی و سه‌ساله می‌شود قصد دارد قرارداد خود را دو سال دیگر تمدید کند هر چند چلسی خواستار تمدید قرارداد یک‌ساله است. دفاع چپ تیم ملی انگلستان می‌خواهد به هر شکل ممکن به حضور خود در چلسی ادامه بدهد و حداقل برای یک سال هم که شده، تمدید کند. وی در این باره به دیلی‌میل گفت: فکر کردن به تیم دیگری غیر از چلسی برای من امکان‌پذیر نیست. امیدوارم حداقل یک سال دیگر اینجا بازی کنم، در غیر این صورت ادامه فوتبال دیگر برایم معنایی ندارد.

اسکولاری: کوستا بی‌تعصب است

در چند روز اخیر سرمربی تیم ملی فوتبال برزیل بیش از هر کسی درباره دیه‌گو کوستا، مهاجم برزیلی آتلتیکومادرید صحبت کرده است. کوستا که اصلیتی برزیلی دارد و حتی در دو دیدار دوستانه برای تیم ملی برزیل بازی کرده می‌خواهد برای تیم ملی اسپانیا به میدان برود. موضوعی که دل‌بوسکه، سرمربی تیم ملی اسپانیا هم از آن استقبال کرده است. اما اسکولاری سرمربی برزیلی‌ها اخیرا او را به تیم ملی فوتبال برزیل دعوت و اظهار کرده او حق ندارد برای اسپانیایی‌ها بازی کند. اسکولاری، کوستا را یک بی‌تعصب توصیف کرده که به میلیون‌ها برزیلی پشت کرده است. کوستا با وجود دعوت به تیم ملی فوتبال برزیل دو روز پیش صراحتا اعلام کرد که می‌خواهد برای تیم ملی اسپانیا بازی کند. این مهاجم تیم آتلتیکومادرید تابعیت اسپانیایی هم دارد.

بکام باشگاه‌دار می‌شود

دیوید بکام، کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال انگلستان در آستانه خرید امتیاز تیم آمریکایی میامی است که هم‌اکنون در لیگ حرفه‌ای آمریکا حضور دارد. بکام سی و هشت ساله پیش از این نیز اعلام کرده بود قصد دارد مالکیت یک باشگاه در فوتبال را برعهده بگیرد. مشخص بود که بکام بزودی یک باشگاه را می‌خرد، اما کسی نسبت به این موضوع که تیم بکام کدام باشگاه خواهد بود اطلاعی نداشت. گزارش‌ها حاکی است بکام برای خرید بخش عمده امتیاز مالکیت باشگاه میامی 25 میلیون دلار می‌پردازد.

بایرن مونیخ «روبن» را نمی‌فروشد

به دنبال پیشنهاد پاری‌سن‌ژرمن فرانسه به آرین روبن ملی‌پوش هلندی بایرن مونیخ، سران این باشگاه آلمانی اعلام کردند به هیچ عنوان قصد فروش بازیکن خود را ندارند. پاری‌سن‌ژرمن برای جذب آرین روبن پیشنهادی 42 میلیون یورویی ارائه داده که البته این پیشنهاد چشمگیر از همین ابتدا با مخالفت بایرن مونیخ آلمان روبه‌رو شده است. آرین روبن نیز در واکنش به پیشنهاد فرانسوی‌ها برای جذب خودش فقط گفته که اطلاعی از این موضوع ندارد و نمی‌خواهد بایرن را ترک کند.

پاری‌سن‌ژرمن، مشتری جدید «پوگبا»

تا دیروز چلسی و آرسنال مشتری سرسخت پل پوگبا، هافبک فرانسوی یوونتوس بودند، اما از امروز پاری‌سن‌ژرمن هم به این جمع اضافه شد. براساس گزارش دیلی‌استار، پل پوگبا پدیده بیست ساله فوتبال فرانسه که هم‌اکنون در یوونتوس بازی می‌کند بر سر چند راهی قرار گرفته است. او از یک‌سو با پیشنهاد تمدید قرارداد یوونتوس مواجه شده و از سوی دیگر آرسنال و چلسی را مشتریان پروپاقرص خود می‌بیند. به این جمع پاری‌سن‌ژرمن را هم اضافه کنید که پوگبا را به هر قیمتی می‌خواهد. پوگبا پیش از این عضو دیگر باشگاه لیگ برتری یعنی منچستریونایتد بود، اما بدون این‌ که حتی یک بازی انجام بدهد از این تیم جدا و به یوونتوس رفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها