اردوی تیم ملی کشتی فرنگی برای شرکت در رقابت‌های جایزه بزرگ باکو، در حالی از دهم آبان‌ آغاز می‌شود که کادر فنی این تیم با تغییرات متعددی روبه‌رو شده است. بر این اساس اسامی نفرات دعوت شده به این اردو به شرح زیر است:
کد خبر: ۶۱۰۸۶۵

55 کیلوگرم: حمید سوریان، مهدی فقیری، رضا خدری و فرشاد عیسوند‌/‌ 60 کیلوگرم: امید نوروزی، محمد نوربخش، عبدالمحمد پاپی، محمد سلطانی و حمید زارع‌/‌ 66 کیلوگرم: افشین بیابانگرد، مهدی زیدوند، سعید عبدولی و برومند اصلان‌/‌ 74 کیلوگرم: هادی علیزاده، محمد سرخه‌نژاد، امیرحسین مولایی و فرشاد رستمی‌کیا‌/‌ 84 کیلوگرم: طالب نعمت‌پور، حسین نوری، داوود عابدین‌زاده، یوسف قادریان و حبیب اخلاقی‌/‌ 96 کیلوگرم: قاسم رضایی، مهدی علیاری، مهدی عسگرزاده و مصطفی صالحی‌زاده‌/‌ 120 کیلوگرم: امیر علی‌اکبری، بهنام مهدی‌زاده، امیرقاسم منجزی و بشیر باباجانزاده‌/‌ مربی اول: ناصرنوربخش‌/‌ مربیان: فرهاد اسماعیل‌نژاد، مهرزاد قلاوند و بهرام حسین‌زاده.

رقابت‌های بین‌المللی کشتی جایزه بزرگ باکو روزهای اول تا سوم آذر در کشور آذربایجان برگزار می‌شود.

المپیکی‌ها در ریاست‌جمهوری روسیه

فدراسیون جهانی وزنه‌برداری از چهار ملی‌پوش المپیکی وزنه‌برداری ایران برای حضور در جام ریاست‌جمهوری روسیه دعوت کرد.

سعید محمدپور، نواب نصیرشلال، سجاد انوشیروانی و بهداد سلیمی، چهار وزنه‌برداری هستند که مسئولان برگزاری جام ریاست‌جمهوری روسیه، با صدور دعوتنامه رسمی برای آنها، از حسین رضازاده، رئیس فدراسیون وزنه‌برداری کشورمان خواسته‌اند مقدمات حضورشان را در این رقابت فراهم کند.

رقابت‌های جام ریاست‌جمهوری روسیه در بخش مردان در سه وزن بالا یعنی 94، 105 و 105+ کیلوگرم برگزار می‌شود و از قهرمانان جهان و المپیک برای حضور در این رقابت‌ها دعوت می‌شود. نخستین دوره جام ریاست‌جمهوری روسیه سال 2011 برگزار شد که از ایران سعید محمدپور و بهادر مولایی در آن شرکت کردند. دومین دوره جام ریاست‌جمهوری روسیه روزهای سی‌ام آبان تا دوم آذر در شهر مسکو برگزار می‌شود.‌/‌ جام‌جم

بارتز، قهرمان موتورسواری شد

فابین بارتز، دروازه‌بان تیم پرافتخار فرانسوی‌ها که با تیم ملی این کشور قهرمان جام‌ جهانی 1998 شد، مهارت‌های خود را در یک رشته ورزشی دیگر نشان داد.

بارتز موفق شد به همراه هم‌تیمی خود، مورگان مولن در دور آخر رقابت‌های موتورسواری فرانسه که در شهر مارسی برگزار شد با کسب 174 امتیاز به قهرمانی برسد. فابین‌بارتز پس از این‌که در سال 2007 از فوتبال خداحافظی کرد، به موتورسواری روی آورد و توانسته است به طور حرفه‌ای این ورزش را دنبال کند.

او درباره علاقه‌اش به ورزش موتورسواری گفت:‌ موتورسواری همیشه من را به خود مجذوب کرده است. حتی زمانی که فوتبال بازی می‌کردم هم علاقه زیادی به موتورسواری داشتم.

آخرین شرایط مصدومان آبی

از دکتر نوروزی آخرین شرایط بازیکنان مصدوم استقلال را جویا شدیم که او در این باره گفت: آسیب‌دیدگی محمد قاضی بهبود یافته و او می‌تواند از بازی با سایپا (دوازدهم آبان) به میدان برود، خسرو حیدری هم به بازی با تراکتورسازی (17) آبان می‌رسد، حنیف عمران‌زاده به احتمال زیاد به بازی سایپا خواهد رسید، اما هاشم بیگ‌زاده قطعا در به بازی تراکتورسازی نیز نمی‌رسد./ جام​جم

آغاز NBA بدون ایرانی‌ها

شصت و هشتمین فصل لیگ بسکتبال NBA در حالی از امروز آغاز می‌شود که همانند پنج سال گذشته شاهد حضور حامد حدادی در این لیگ نخواهیم بود.

حامد حدادی که چهار سال در ممفیس گریزلیز و یک فصل در تورنتو و فینیکس بازی می‌کرد در این فصل از NBA به لیگ چین کوچ کرده است. از سوی دیگر ارسلان کاظمی که در درفت NBA موفق به حضور در فیلادلفیا شده بود با تصمیم مسئولان این باشگاه یک فصل به پتروشیمی بندرامام منتقل شد تا در این فصل از معتبرترین لیگ جهان، ایرانی‌ها حضور نداشته باشند.‌/ ‌فارس

دنیامالی ثبت‌نام کرد

احمد دنیامالی که حدود دو سال قبل از ریاست فدراسیون قایقرانی برکنار شده بود، برای انتخابات ریاست این فدراسیون ثبت‌نام کرد. مهلت ثبت‌نام فدراسیون قایقرانی امروز به پایان می‌رسد، اما تاکنون بجز دنیامالی شخص دیگری نامزد احراز این پست نشده است.‌/ ‌جام‌جم

حمایت فابرگاس از بیل

در حالی که از گرث بیل، گران‌ترین بازیکن تاریخ فوتبال جهان به دلیل عملکرد ضعیفش در ترکیب رئال انتقاد زیادی می‌شود، بازیکن تیم رقیب یعنی بارسلونا به حمایت از او پرداخته است.

سسک فابرگاس، هافبک تیم بارسلونای اسپانیا در اظهار نظری عجیب از گرث بیل بازیکن رئال مادرید که تحت فشار شدیدی قرار دارد، حمایت کرد.او گفت: مشخص است که بیل در روزها و هفته‌های آینده به بازیکن بهتر و بهتری تبدیل خواهد شد. او اکنون تحت فشار زیادی قرار گرفته است که دلیل آن قرارداد سنگینی است که با رئال بسته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها