رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا از امکان انتخاب تاریخ اعزام از سوی مشمولان در فرجه یک ساله فراغت از تحصیل خبر داد.
کد خبر: ۶۰۸۸۱۷
امکان انتخاب تاریخ اعزام به خدمت از سوی مشمولان

حمید صدرالسادات به ایسنا گفت: طرحی در سازمان وظیفه عمومی ناجا قریب به دو ماه اجرا شده که براساس آن مشمولان می‌توانند در طول مدت فرجه یکساله خود پس از فراغت از تحصیل، با مراجعه به دفاتر پلیس +10، زمان پیشنهادی خود برای اعزام به سربازی را اعلام کنند.

وی با بیان اینکه زمان پیشنهادی تنها می‌تواند تا پایان فرصت یکساله باشد، افزود: به عنوان مثال اگر فردی شهریور امسال فارغ‌التحصیل شده باشد، تا شهریور سال آینده دارای فرجه یکساله خواهد بود که در این بازه می‌تواند به پلیس +10 مراجعه کرده و تاریخ پیشنهادی خود برای اعزام در طول مدت همین فرجه را اعلام کند.

به گفته رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا، در صورتی که مشمولان تاریخ پیشنهادی خود برای اعزام را عنوان نکنند، معمولا یک تا دو ماه بعد از سوی سازمان برای اعزام به خدمت سربازی معرفی خواهند شد.

وی شایعات مطرح شده مبنی بر امکان تعویق یازده ماهه تاریخ اعزام به خدمت سربازی را کذب دانست و اظهار کرد: تنها فرجه‌ای که برای سربازان وجود دارد، همان مهلت یکساله فراغت از تحصیل است و پس از آن در صورت تعیین تکلیف نکردن وضعیت سربازی این افراد وارد غیبت شده و مطابق با قوانین و مقررات در نظر گرفته شده برای سربازان فراری و غایب، با آنان برخورد می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها