«پشت پلک خاکریز»، عنوان برنامه جدیدی از رادیو ایران است که امشب ساعت 21 و 30 دقیقه پخش می‌شود. محور این برنامه جبهه و جنگ است.
کد خبر: ۶۰۸۶۰۱

به گزارش جام‌جم، گروه حماسه رادیو ایران به منظور ایجاد فضای حماسی برنامه «پشت پلک خاکریز» را پخش می‌کند. این برنامه به تهیه‌کنندگی آرمان ستوده و گویندگی مهدی طهماسبی از رادیو ایران پخش می‌شود. محور این برنامه داستان‌های نوشته‌شده در حوزه جبهه و جنگ است.

تورج نصر در «کوی نشاط»

دفتر برنامه‌های طنز رادیو ایران به منظور ایجاد فضایی شاد و مفرح برنامه «کوی نشاط» را به صورت ویژه در روز عید غدیر پخش می‌کند. سرود مناسبتی این برنامه به خوانندگی رامین جوادپور پخش می‌شود. در این برنامه نمایش‌هایی با موضوع نرخ ثبت ازدواج در دفاتر ازدواج، افزایش نرخ دلار، مشکلات رانندگی با خودروهای آخرین مدل و... پخش می‌شود.

تورج نصر، اردشیر منظم، علیرضا تابان، بهنام قربانی، محمودرضا قدیریان، عباس محبی، آسیه گرجی، مهدی امین لاری، مژگان عظیمی و صنم صالحی بازیگران این برنامه هستند. برنامه کوی نشاط پنجشنبه ساعت 15 و 30 دقیقه پخش‌می‌شود.

«آرایشگاه زیبا» در رادیو نمایش

سریال تلویزیونی «آرایشگاه زیبا» به کارگردانی مرضیه برومند در قالب برنامه رادیو فیلم از رادیو نمایش پخش می‌شود.

به گزارش روابط عمومی مرکز هنر‌های نمایشی رادیو، برنامه رادیو فیلم به تهیه‌کنندگی و سردبیری فرشاد آذرنیا و گویندگی بهرام سرور‌ی‌نژاد ساعت 19 و 30 دقیقه از رادیو نمایش پخش می‌شود.

داستان مجموعه 15 قسمتی «آرایشگاه زیبا» درباره مردی میانسال و آرایشگر است که هنوز ازدواج نکرده است و هر کدام از دوستانش، شخصی را برای ازدواج به او معرفی کنند و ....

رضا بابک، حسن پورشیرازی، مرتضی احمدی، پری امیرحمزه، حسین کسبیان، اصغر فریدی‌ماسوله، راضیه برومند، محمود بصیری و... در این سریال بازی می‌کنند.

رادیو نمایش روی موج FM ردیف 5‌/‌107 مگاهرتز پخش‌می‌شود.

خرید و فروش مدرک تحصیلی در رادیو تهران

برنامه «بحث روز» رادیو تهران امروز به موضوع خرید و فروش مدارک تحصیلی می‌پردازد. این برنامه ساعت
13 و 30 دقیقه پخش می‌شود.

به گزارش جام‌جم، برنامه بحث روز از شنبه تا چهارشنبه ساعت 13 و 30 دقیقه تا 14 و 30 دقیقه با حضور کارشناسان و مسئولان به بحث و گفت‌وگو پیرامون یکی از مباحث مهم روز می‌پردازد.

در این برنامه موضوع‌هایی چون: وضع مسکن، بررسی علل کاهش زاد و ولد، تعامل دولت و مجلس، تحریم‌ها و پیامدهای آن، امنیت زنان در محیط کار و... با حضور مهمانانی از جمله شهردار تهران، اعضای شورای شهر، استاندار تهران، مدیران و کارشناسان اقتصادی و اجتماعی پخش می‌شود.

مجله «صبح تهران» هم امروز موضوع چاقی را بررسی می‌کند. این برنامه ساعت 7 صبح از این شبکه پخش می‌شود.

علاقه‌مندان به برنامه‌های رادیو تهران می‌توانند موج رادیوی خود را روی FM ردیف 94 مگاهرتز تنظیم کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها