پاسخ دروازه بان ایرانی برانشوآیگ به شایعه ها

داوری : من ناراحت نیستم

نیمکت نشینی دانیل داوری مقابل تایلند باعث شد زمزمه هایی مبنی بر ناراحت بودن او از کروش به گوش برسد اما خودش همه چیز را کتمان می کند.
کد خبر: ۶۰۸۴۲۶
داوری : من ناراحت نیستم

به گزارش سایت جام جم ورزشی- دانیال داوری درباره احساس خود از  بازگشت به ایران و حضورش در تیم ملی فوتبال کشورمان به سایت فدراسیون فوتبال گفت: تجربه خیلی خوبی بود، خانواده‌ام را دیده و بسیار خوشحالم. برای من کار کردن با تیم ملی و کنار ملی‌پوشان بودن بسیار دوست داشتنی و مثمرثمر بود و در کل سفر به ایران سفر بسیار مثبتی برای من بود.

وی درباره برخورد بازیکنان تیم ملی کشورمان عنوان کرد: بیشتر بچه‌های تیم ملی را می‌شناختم و رابطه‌ی خیلی خوبی با همه آنها دارم. روحیه تیمی هم بسیار خوب بود و من از بدو ورودم حس کردم که جزئی از این تیم هستم و این دقیقاً یکی از دلایل موفقیت تیم ایران بود. دوستان خیلی خوبی پیدا کردم و اکنون سعی می‌کنم هر چه سریع‌تر فارسی را یاد بگیرم تا ارتباط بیشتری با هم‌تیمی‌های خود برقرار کنم.

داوری با اشاره به اردوی تیم ملی پیش از دیدار با تایلند اظهار داشت: اردوی بسیار موفقیت آمیزی داشتیم. نتیجه به دست آمده هم خوب بود و تمرینات بسیار خوبی را با مربیان سپری کردیم. من هم مسائل زیادی را یاد گرفتم و نقطه نظرات بسیار جالبی را از فوتبال آموختم. سرمربی تیم و کادر فنی بسیار حرفه‌ای هستند و افتخار می‌کنم که از من دعوت شد تا برای تیم ملی ایران بازی کنم.

دروازه‌بان تیم ملی با بیان اینکه بازی برابر تایلند ساده نبود، گفت: بازی ساده‌ای را پیش رو نداشتیم اما نتیجه به دست آمده، نتیجه خوبی بود. فرصت‌های خوبی را در نیمه دوم داشتیم و می‌توانستیم به گل‌های بیشتر برسیم. حمایت هواداران فوق‌العاده بود و تماشاگران تا پایان بازی از ما حمایت کردند و در نهایت به پیروزی رسیدیم.

وی همچنین درباره اینکه گفته شد از بازی نکردن مقابل تایلند ناراحت بود، خاطرنشان کرد: نمی‌دانم چه کسانی این موارد را مطرح کردند. هیچ وقت به این مسائل حتی فکر نکرده‌ام. برای من افتخار بزرگی است که جزئی از تیم ملی فوتبال ایران هستم و می‌توانم برای کشورم افتخارآفرین باشم. تمامی تلاش خود را در تمرینات به کار می‌گیریم تا به تیم ملی کمک کنم و همیشه دعوت مربیان را با کمال میل قبول خواهم کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها