کام سرخ ها شیرین شد

صعود پرسپولیس به رده دوم جدول

کام سرخ ها در هفته سیزدهم لیگ برتر شیرین شد تا این تیم با پیروزی بر داماش گیلان به رده دوم جدول صعود کند .
کد خبر: ۶۰۷۴۰۵
صعود پرسپولیس به رده دوم جدول

به گزارش جام جم ورزشی ، تیم پرسپولیس که پیش از بازی با داماش در رده پنجم جدول رده بندی لیگ برتر قرار داشت با دو گل مهمان خود را شکست داد تا با 3 امتیاز شیرین این بازی ، 24 امتیازی شده و به رده دوم جدول صعود کند .
تیم علی دایی که در آخرین ثانیه های وقت اضافه نیمه اول توسط سید جلال حسینی و روی ضربه ایستگاهی مهرداد کفشگری به گل اول خود رسیده بود ، در نیمه دوم نیز حرکت تمی خود را رو به جلو دید تا به داماش فرصت اندام زیادی برای جبران گل خورده ندهد . در دقیقه 76 بازی و با وجود آنکه پرسپولیس با اخراج مهرداد کفشگری ده نفره شد ، اما ذره ای دست به عقب نشینی نزد تا بویژه با حرکات هجومی امید عالیشا که از دقیقه 68 جایگزین پیام صادقیان شده بود ، حریف را تحت تاثیر حملات خود قرار دهد . هر چند در دقیقه 82 محمد مختاری نیز به دلیل خطا بر روی امید عالیشاه و گرفتن کارت زرد دوم از بازی اخراج شد تا دو تیم در تعداد نفرات برابر شوند ، اما این خطای پشت محوطه جریمه را حمید علی عسگر با ضربه ای زیبا و فنی به تور دروازه داماش دوخت تا پیروزی خود را جشن بگیرد .
در پایان این بازی که به قضاوت البرز حاجی پور برگزار شد ، سید جلال حسینی و حمید علی عسگر ، جایزه بازیکن اخلاق و فنی را به خود اختصاص دادند .
در حال حاضر فولاد خوزستان با 26 امتیاز صدر نشین است ، پرسپولیس با 24 امتیاز دوم است و سپاهان با 23 امتیاز در رتبه سوم جای دارد .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها