آزاده نامداری که سری جدید برنامه‌ «خانمی که شما باشی‌» را برای شبکه دو تولید کرده و به پخش رسانده، معتقد است: اساسا شخصیت واقعی و رئال دارد و بازیگری در خونش نیست.
کد خبر: ۶۰۶۲۷۸

این مجری تلویزیون درباره تمایلش به بازیگری به ایسنا گفت: با وجود پیشنهادهای زیادی که برای بازیگری به من شده است، اما تا به حال وسوسه نشده‌ام این حرفه را تجربه کنم؛ چون فکر می‌کنم اصول بازیگری را بلد نیستم، اما هیچ چیز قابل پیش‌بینی نیست!

وی افزود: به نظرم فرزاد حسنی هم بازیگر خوبی است و هم می‌تواند در کنار بازی، اجرای خوبی نیز داشته باشد.

نامداری که به گفته‌ خودش دو سال است علاوه بر اجرا، به برنامه‌سازی نیز روی آورده است، با اشاره به فعالیت‌های کاری‌اش طی این سال‌ها توضیح داد: من هفت سال تمام فقط مجری بودم و برنامه‌ساز نبودم‌. اکنون حدود دو سال است که علاوه بر اجرا، کار برنامه‌سازی هم انجام می‌دهم. البته هنوز کار اجرا را بیشتر از برنامه‌سازی دوست دارم و اگر بخواهم برنامه‌سازی را ادامه بدهم، ترجیح می‌دهم برنامه‌ای بسازم که خودم مجری آن باشم. وی ادامه داد: در برنامه «خانمی که شما باشی» دغدغه اصلی ما خانم‌ها و مسائل آنهاست، اما این مساله چیزی فراتر از نگاه احقاق حق زنان و تساوی است. دیدگاه «خانمی که شما باشی» درباره این است که ما به دنیا از زاویه نگاه خانم‌ها بنگریم.

نامداری درباره‌ عنوان برنامه «خانمی که شما باشی» توضیح داد: سال‌ها پیش شعری از حامد عسگری خوانده بودم که خیلی آن را دوست داشتم، بنابراین نام برنامه را از یکی از مصرع‌های شعر او انتخاب کردم.تهیه‌کننده برنامه «خانمی که شما باشی» در پایان با اشاره به کلیت برنامه «خانمی که شما باشی» گفت: خیلی سعی کردم در این برنامه واقعیت‌های اصیل و واقعی را بازگو کنم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها