این شایعات از کجا نشات می گیرد؟

فتح الله زاده : فرهاد مجیدی قصد خداحافظی ندارد

شایعاتی از ارتباط نه چندان خوب صادقی و قلعه نویی شنیده می شود. شایعاتی که هفته گذشته علنی شد.
کد خبر: ۶۰۵۷۱۵
فرشید طالبی به استقلال می آید

اتفاقات استقلال پیچیده تر هم شده است. حالا مهدی رحمتی، سیاوش اکبرپور و امیر قلعه نویی حسابی از حرف های صادقی ناراحت هستندو از سوی دیگر جواد نکونام هم از حرف های مدافع استقلال حمایت کرده است. این جناح بندی ثابت می کند استقلال در روزهای آینده رنگ آرامش را به خود نمی بیند. هر لحظه باید منتظر یک اتفاق جدید بود.

 

تلفنی که روی صادقی قطع شد

نیازی نیست بنویسیم امیر قلعه نویی چقدر از امیرحسین صادقی شاکی است. مدافع استقلال در بد مخمصه ای گرفتار شده است. او بدون اینکه یادش باشد قلعه نویی یکی از کسانی بوده که نحوه صعود تیم ملی به جام جهانی را زیر سوال برده، گفت: «کسانی که می گویندتیم ملی شانسی به جام جهانی رفته خودشان جایی در تیم ملی ندارند.»

سایت خبری قانون آنلاین نوشت صادقی وقتی فهمید این حرفش حسابی باعث عصبانیت قلعه نویی شده بارها با او تماس گرفت تا برای سرمربی تیمش توضیح دهد نمی دانست او چنین حرفی زده است اما قلعه نویی جواب تلفن صادقی را نمی داد تا اینکه پنجشنبه هفته گذشته بالاخره او موفق به صحبت با قلعه نویی شد و البته به نتیجه خوبی با سرمربی استقلال نرسید و تلفن هم رویش قطع شد!

 

جریمه 120 میلیونی

بعد از این اتفاقات امیر قلعه نویی به رفتار صادقی واکنش نشان داد و مدعی شد صادقی حق ندارد یک کلمه هم حرف بزند. اما گویا ماجرا به همین جا هم ختم نشده و استقلالی ها برای به دست آوردن دل رحمتی، قصد دارند مدافع ملی پوش خود را جریمه سنگینی کنند.

سایت قانون آنلاین خبر داد از قرارداد صادقی قرار است 20 درصد کسر شود. اگر قرارداد این بازیکن را حداقل 600 میلیون در نظر بگریم چیزی نزدیک به 120 میلیون اظهارات صادقی علیه رحمتی برای او آب خورده است.

 

جلسه محرمانه رحمتی

در این بین هم شنیده شد رحمتی در این ملاقات تهدید کرده اگر صادقی در تیم بماند، استقلال را ترک می کند. اوج نیوز خبر داد چهارشنبه شب گذشته حمید بابازادهو سید مهدی رحمتی با مدیرعامل استقلال دیدار کردند. بابازاده در توضیح این دیدار گفت: «مافقط با فتح الله زاده احوالپرسی کردیم. صحبت خاصی هم مطرح نشد.»

او درخصوص شایعه جدایی مهدی رحمتی از استقلال هم اضافه کرد: «چنین چیزی صحت ندارد و رحمتی تا پایان فصل در استقلال می ماند.»

 

آلترناتیو صادقی

«من در اینجا باید بگویم اگر امیر قلعه نویی را ببینم دستش را می بوسم چون او واقعا به من لطف داشته و من از خدا می خواهم توفیق شاگردی او را داشته باشم.» این بخشی از گفتگوی فرشید طالبی است که هفته گذشته انجام شد. با اتفاقاتی که در روزهای گذشته بین قلعه نویی و صادقی افتاد، حالا نام فرشید طالبی به عنوان آلترناتیو صادقی در استقلال مطرح شده است.

شنیده می شود صادقی نیم فصل استقلال را ترک می کند. البته در باشگاه استقلال سناریوی ویژه ای برای خروج نام صادقی از لیست استقلال وجوددارد. گویا استقلالی ها می خواهند در نیم فصل صادقی را به تراکتور بدهندو در ازای آن فرشید طالبی را بگیرند. پیشنهادی که بعید است از سوی مدیران تراکتورسازی رد شود.

 

انتقال جنجالی فرشید طالبی

اما حضور فرشید طالبی در استقلال هم حاشیه های زیادی به همراه دارد. او کسی است که فصل گذشته در بازی استقلال – سپاهان در لیگ برتر کارت قرمز گرفت. البته او در جام حذفی دو تیم هم با دو کارت زرد متوالی از زمین اخراج شد. او در نیمه اول بازی اخراج شد و نوع اخراج او طوری بود که شایعات زیادی درباره آن مطرح شد. کار حتی به جایی رسید که حرف از انتقال او به استقلال به میان آمد، اتفاقی که ابتدای فصل نیفتاد و حالا با چند ماه تاخیر احتمالا در تعطیلات نیم فصل رقم می خورد.

 

************************************

 

آمار ضعیف: 9 بازی، 11 گل خورده

استقلال در 9 دیداری که در لیگ برتر داشته است، 11 گل خورده. آمار ضعیف برای تیمی که فصل گذشته با 21 کلین شیت به قهرمانی رسید. آبی پوشان در هر بازی به صورت میانگین 1.22 گل خورده اند، آماری که در مقایسه با تیم های دیگر لیگ برتر به نتیجه تاسف برانگیزی منجر می شود.

تا اینجای لیگ برتر تنها صبای قم، استقلال خوزستان و فجر سپاسی آمار دفاعی بدتری از استقلال دارند و بیشتر از 1.22 گل در هر بازی دریافت کرده اند. شاگردان قلعه نویی در چهار بازی پایانی حضورشان در لیگ قهرمانان هم اصلا وضع دفاعی خوبی نداشتند.

در چهار دیداری که آبی ها با بوریرام و سئول داشتند، هفت گل خوردند، 1.75 گل خورده در هر بازی. این آمار برای گلری که ادعای حضور در تیم ملی را دارد و مدافعانی که در لیست کی روش حضور ثابتی دارند، اصلا مناسب نیست اما چه اتفاقی افتاده است که استقلال اینقدر زیاد گل می خورد.

از آرایش چهار نفری استقلال در خط دفاعی سه نفر در اردوهای کی روش حضور دارند و یکی از دلایل اصلی این موضوع مشکل صادقی و مهدی رحمتی می باشد. مدافع میانی فیکس تیم با گلری که در تمام دیدارهای استقلال حضور ثابتی دارد، حرف نمی زند. دیگر ثابت شده که آنها با هم قهر هستند و حتی کار به جایی رسیده که در رسانه ها علیه هم جبهه گیری هم کرده اند. در این باید مطمئن بود که چه صادقی در نیم فصل استقلال را ترک کند، چه بماند، استقلال روزهای بدتری را در سازمان دفاعی اش پیش رو خواهد داشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها