بیست و هفتمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان اصفهان عصر دوشنبه با حضور هنرمندان، علاقه مندان و مسوولان در اصفهان آغاز شد.
کد خبر: ۶۰۴۴۷۹
آغاز به کار جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان در اصفهان

این جشنواره با شعار« دفاع از کودکان در جنگ» با نام نامی پیامبر اکرم (ص) پدر آسمانی همه کودکان جهان و همزمان با سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه (س) آغاز شد.
به گزارش ستاد خبری جشنواره فیلم های کودکان و نوجوانان اصفهان، برندگان بخش فیلم نامه نویسی و مسابقه عکس و پوستر در آیین افتتاح این جشنواه معرفی می شوند.
فیلم های جشنواره همزمان با اصفهان در استان های سمنان، قزوین و کهگیلویه و بویراحمد از ۱۶ تا ۲۰ مهر، در گیلان از ۱۵ تا ۱۹ مهر، در کرمان از۲۰ تا ۲۲ مهر، در مرکزی از ۱۸ تا ۲۲ مهر، در سیستان و بلوچستان از ۱۸ تا ۲۳ مهر و در استان های یزد، گلستان و خوزستان از ۱۹ تا ۲۳ مهر نمایش داده خواهد شد.
مدیر اجرایی بیست و هفتمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان از حضور ۷۵ اثر بین المللی در این جشنواره خبر داد و گفت: برای شرکت در این جشنواره۶۰ کشور درخواست داده بودند که در نهایت با شرکت نمایندگانی از۴۰ کشور موافقت شد.
مجتبی شهیدی با بیان اینکه یونیسف برای دومین سال پیاپی در این جشنواره نماینده دارد، گفت: در بیست و هفتمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان ۱۰۷ اثر در بخش سینمای ایران،۸۹ اثر در بخش سینمای بین الملل و ۱۲ فیلم نیز ساخته سینماگران اصفهان است.
علاوه بر پوشش خبری وسیع این جشنواره توسط صدا و سیما و رسانه ها، ۴۵ خبرنگار جوان نیز به پوشش خبری و تصویری این رویداد کمک می کنند.
در مدت برپایی این جشنواره، ویژه برنامه های عمو پورنگ، کاروان قطار شادی، گروه فتیله و برنامه های شاد در مدارس اجرا می شود.
بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان با گرامیداشت نام پیامبر اکرم(ص) پدر آسمانی کودکان دنیا، تا نوزدهم مهر ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها