واکنش مردم به سخنان نتانیاهو

کسی که حرف شلوار میزنه مشخصه عقل نداره

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در مصاحبه اختصاصی با بی‌بی‌سی فارسی مدعی شد که برنامه غنی سازی اورانیوم ایران باید به طور کامل برچیده شود.
کد خبر: ۶۰۳۲۲۵
غنی سازی اورانیوم ایران باید به طور کامل برچیده شود

نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت در نطقش در مجمع عمومی سازمان ملل متحد علیه ایران و مردم این کشور موضع گیری نکرده است بلکه حملات لفظی او متوجه دولت آن بوده است.

او در پاسخ به این سوال خبرنگار بی‌بی‌سی فارسی، که چرا به حسن روحانی، رئیس جمهوری ایران در مورد حل و فصل مناقشه هسته‌ای خوش‌بین نیست، ادعا کرد که تصمیم‌گیر اصلی در ایران او نیست.
 
نتانیاهو در ادامه ادعاهایش گفت: ایران از خط قرمزی که او در سخنرانی قبلی او در سازمان ملل تعیین کرده عبور نکرده است. این خط قرمز نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی دستمایه انتقاد و شوخی‌های زیادی شده بود
 
به دنبال سفر حسن‌ روحانی به نیویورک و مذاکرات وزیران خارجه ایران و گروه ۱+۵ خوش‌بینی‌های بسیاری درباره حل بن‌بست هسته‌ای ایران به وجود آمده است، هرچند باراک اوباما، رئیس‌جمهور آمریکا گفته گزینه نظامی در مواجهه با ایران هنوز به قوت خود باقی است.
 
نتانیاهو گفت که علاقه دارد مناقشه هسته‌ای ایران از طریق دیپلماتیک حل و فصل شود اما گفت که می‌خواهد این راه حل دیپلماتیک واقعی باشد نه جعلی.
 
او در پاسخ به این که منظورش از یک راه حل حقیقی چیست گفت:‌ آنها اگر به دنبال انرژی غیرنظامی هستند به غنی سازی احتیاجی ندارند.
 
نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت که ایران از خط قرمزی که او سال گذشته در سخنرانی‌اش در سازمان ملل متحد در مورد برنامه اتمی ایران اعلام کرد رد نشده است.(باشگاه خبرنگاران)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۵
رضا
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
۰
۰
بچه پرو به این می گن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
۰
۰
شهر كه شلوغ شد قورباغه هفت تیر می كشد
محمدی
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
۰
۰
با عرض سلام وادب واحترام، خواهشمند است نسبت اعلام برنامه های تلویزیون همچون گذشته اقدام بفرمایید. لطفا ترتیبی اتخاذ فرمایید كه مثل گذشته بتوان فیلمها را نیز مشاهده نمود. با تشكر بسیار فراوان .
منصور
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
۰
۰
شما در حد قواره ایران نیستید كه بخواهید برای ایران نسخه بپیچید شما یك كشور غاصب هستید كه فلسطینی هارا آواره كردید پس بهتره نام ایران را به زبان نیاری چون خجالت میكشم تا میبینم یك كشور بزرگی مثل ایران باید جواب یاوه گویی های تو را بدهد. درضمن شما نه سر پیازید نه ته پیاز پس صحبت نكن
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
۰
۰
چیزی كه برچیده میشه تو و آن رژیم جعلی و غاصب اسرائیل . ضمنا نگران اختیارات و استقلال رای رئیس جمهور ما نباش چراكه موردحمایت رهبر و ملت ایران ولی تو و اربابت مرد نیستید نه مرد مزاكره و دیپلماسی با اون گزینه مسخره نظامی كه مرتب میگید روی میزه.

نیازمندی ها