هفته یازدهم لیگ برتر

مظلومی: بسیار ابتدایی گل خوردیم

پرویز مظلومی می خواست نخستین پیروزی اش را با مس کرمان به دست بیاورد اما این تیم روز گذشته مغلوب گسترش فولاد تبریز شد.
کد خبر: ۶۰۱۲۷۰
مظلومی: بسیار ابتدایی گل خوردیم

به گزارش سایت جام جم ورزشی؛ مس کرمان جمعه شب با نتیجه دو بر یک مغلوب گسترش فولاد تبریز شد. پرویز مظلومی در کنفرانس پس از بازی درباره شکست تیمش گفت: بازیکنان ما در این دیدار با انجام اشتباهات فردی خود موقعیت های گلزنی را برای حریف ایجاد کردند که آنها نیز دو گل به ثمر رساندند.
وی ادامه داد: گل نکردن پنالتی توسط ادینهو در این دیدار نیز از نظر روحی و روانی بر بازیکنان ما تاثیر گذاشت و پس از آن نیز به ثمر رسیدن گل اول حریف تبریزی کار را برای ما سخت کرد.
مظلومی، اظهار کرد: ما در نیمه اول خیلی بد کار کردیم و حریف کار خاصی انجام نداد و وقت را تلف می کرد.
سرمربی تیم مس کرمان افزود: نیمه دوم بازیکنان ما خوب کار کردند و تغییرات بسیاری را در ترکیب تیم اعمال کردیم و حتی با ۴ یا ۵ مهاجم کار شد.
وی گفت: البته تیم مس کرمان مقابل حریف موقعیت هایی را به دست آورد که به دلیل فشار روانی و استرس بسیار بازیکنان نتوانستیم از آنها استفاده کنیم.
وی با اشاره به اینکه بازیکنان ما باید از نظر ذهنی و آمادگی بدنی تقویت شوند، بیان کرد: از فرصت تعطیلی لیگ برتر به دلیل انجام اردوهای تیم ملی برای آمادگی بیشتر بازیکنان استفاده خواهیم کرد.
مظلومی، گفت: در شرایط فعلی نیاز به جذب یک هافبک دفاعی یا دفاع وسط در تیم مس کرمان داریم، زیرا بسیار ابتدایی گل می خوریم.
وی افزود: مهاجمان خوبی در تیم مس کرمان وجود دارد، با برطرف شدن برخی نقاط ضعف تیم آنها نیز می توانند از موقعیت های گلزنی خود بهتر استفاده کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها