دایی: به خاطر کسانی که دوستمان دارند تا آخر می‌جنگیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از برتری برابر فجرسپاسی با تمجید از عملکرد تیمش گفت به خاطر کسانی که ما را دوست دارند تا آخر فصل می جنگیم تا نتایج خوبی به دست آوریم.
کد خبر: ۶۰۱۰۰۶
دایی:  به خاطر کسانی که دوستمان دارند تا آخر می‌جنگیم

به گزارش جام جم ورزشی و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس علی دایی در کنفرانس خبری پس از پیروزی تیمش برابر فجر شهید سپاسی شیراز گفت: به نظرم بازی بسیار سختی بود. تیم فجر بسیار خوب دفاع می‌کرد و در کار دفاعی بسیار قوی بود. رسیدن به دروازه در این دیدار بسیار سخت بود اما ما هم در نیمه اول و هم در نیمه دوم سرتر بودیم. به نظرم نتیجه عادلانه بود و اگر دقت بیشتری می‌کردیم تعداد گل‌هایمان را بالاتر می‌بردیم. با توجه به وقایع هفته قبل، تیم ما دچار فشار زیادی بود اما این هفته ما توانستیم سه امتیاز را کسب کنیم و به بالای جدول بیاییم.

دایی در پاسخ به این سوال که چرا تیم‌های مختلف برابر پرسپولیس دفاعی کار می‌کنند، بیان کرد: ما راه‌های زیادی از جمله سانتر از کناره‌ها، پاس در عمق، نفوذ در عمق دفاعی را امتحان کردیم. در گل‌مان هم دیدید صادقیان نفوذ کرد و با یک پاس خوب، سیدصالحی را در موقعیت گل قرار داد. در مجموع تیم ما امروز خیلی خوب کار کرد. ما با چهار هافبک نفوذی در میدان حاضر بودیم و خوشحالیم از این‌که در دقایق آخر گل زدیم و به سه امتیاز رسیدیم. این سه امتیاز در آینده مطمئنا به ما کمک می‌کند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سوال که چگونه بر حواشی بازی قبل غلبه کرده است، بیان کرد: مطمئنا ما سعی می‌کنیم که حواشی را به سمت خودمان بیاوریم و به بازیکنان سرایت نکند. تاکید می‌کنیم علیه کسی صحبت نکنند. اگر کسی قرار باشد از حق تیم دفاع کند من و باشگاه هستیم و همان‌طور هم که دیدید تمام فشارها را تحمل می‌کنیم تا بر تیم جو خوبی حاکم باشد و نتایج خوبی به دست بیاوریم.

او در پاسخ به این سوال که نظرش راجع به تعویض دو هافبک دفاعی تیمش چیست و چرا این کار را کرده، اظهار کرد: اول از همه باید بگویم ما با یک هافبک دفاعی بازی کردیم که آن هم کفشگری بود. با توجه به شرایطی که فجری‌ها داشتند و ما نیاز به برد داشتیم باید یک نفر در آن‌جا می‌بود. به نظرم کفشگری در این دیدار خیلی خوب کار کرد و کارهایی که به او محول کردیم را به خوبی انجام می‌داد. رضا حقیقی، کفشگری و سایر بازیکنان ما در خط میانی همه خوب هستند اما بر اساس سیستم حریف بین بازیکنانمان بازی را انجام می‌دهیم.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که چرا در نیمه دوم پرسپولیس به طور کلی بهتر از نیمه اول بازی می‌کند گفت: گلی که ما زدیم را اگر ببینید پاسخ شما خواهد بود. دفاع ما سریعا توپ را به صادقیان داد و در یک ضدحمله ما به گل رسیدیم. خیلی راه وجود دارد برای تیم‌هایی که بسته بازی می‌کنند و ما بخواهیم به آنها گل بزنیم و در تمرینات به این مساله حتما می‌پردازیم.

متاسفانه اتفاقاتی که هفته‌ی قبل رخ داد بر روحیه بازیکنان ما تاثیرگذار بود. خود ما باید به خودمان کمک کنیم. ما به خاطر کسانی که ما را دوست دارند و خانواده‌هایمان تا آخر می‌جنگیم و پشت یکدیگر ایستاده‌ایم تا امسال نتیجه خوبی را به دست آوریم.

دایی در پایان درباره باقری افزود: ایشان کارت مربیگری نگرفته‌اند اما همیشه کنار ما هستند و به ما کمک می‌کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها