«روز از نو» به حسین رفیعی رسید

حسین رفیعی و عبدالله روا به عنوان مجری در سری جدید برنامه روز از نو حضور پیدا می‌کنند. این برنامه شنبه تا چهارشنبه ساعت 7 صبح از شبکه دو پخش می‌شود و از بخش‌های متعددی تشکیل شده است.
کد خبر: ۵۹۹۷۸۴

به گزارش روابط عمومی شبکه دو، رضا داستانی، تهیه‌کننده روز از نو درباره این برنامه به روابط عمومی شبکه دو گفت: مجری اولین روز از ماه مهر حسین رفیعی است که با حضور او در برنامه اوقات خوشی برای مخاطبان رقم می‌خورد.

این برنامه بخش‌های متنوعی دارد که به موضوعات مورد علاقه و نیاز خانواده‌ها می‌پردازد.

این تهیه‌کننده درباره موضوعات مختلف روز از نو و زمان پخش آنها گفت: شنبه‌ها، دکتر اعظم به موضوع خلاقیت در کودکان می‌پردازد. یکشنبه‌ها، بازی‌های آپارتمانی با حضور کارشناس برنامه مهرداد نظام‌آبادی بررسی می‌شود و دوشنبه‌ها فریدالدین حدادعادل کتاب‌های مناسب را به مخاطبان معرفی می‌کند.

همچنین در بخش آشنایی با طب سنتی، دکتر مهدی فهیمی درباره خواص گیاهان دارویی اطلاعاتی به مخاطبان ارائه می‌دهد. این برنامه سه‌شنبه‌ها به طب سالمندی و چهارشنبه‌ها به بازآموزی آداب اجتماعی اختصاص دارد.

به گفته داستانی یکی از بخش‌های روزانه این برنامه «کافه خبر» است که خبرهای به روز و کاربردی را به اطلاع مردم می‌رساند و هر روز یک یا دو موضوع مهم را پیگیری می‌کند. همچنین در بخش یکی بود یکی نبود با اجرای سهیل محزون، این هفته با توجه به هفته دفاع مقدس، خاطرات جنگ از زبان و دیدگاه خود مخاطبان می‌پردازد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها