پلیس برزیل از دستگیری زوجی به اتهام اقدام به فروش دختربچه دو ساله خود از طریق فیس‌بوک خبر داد.
کد خبر: ۵۹۹۳۳۸

پلیس برزیل در پی اطلاع از اقدام این زوج برای فروش کودک دو ساله‌شان در فیس‌بوک، آن دو را دستگیر و روانه بازداشتگاه کرد.

سخنگوی پلیس شهر رسیف گفت: مادر بیست‌وسه ساله این کودک پس از دستگیری، علت این اقدام خود را نیاز به پول عنوان کرد، اما پدر این کودک از هر گونه اظهارنظری خودداری کرده است. والدین این کودک قرار بوده در ازای دریافت 666 دلار نقدی و یک دستگاه لپ‌تاپ، فرزندشان را بفروشند. همچنین قرار بوده خریدار این کودک مبلغ 890 دلار دیگر در ده قسط به والدین او پرداخت کند. / ایسنا

سقوط مرگبار مینی‌بوس در کشمیر هند

انحراف یک دستگاه مینی‌بوس از جاده و سقوط آن به دره‌ای عمیق در منطقه کشمیر هند، دست‌کم ده قربانی گرفت.

بنا بر اعلام پلیس منطقه کشمیر هند، این مینی‌بوس عصر روز جمعه در 108 کیلومتری شمال شهر «جامو» دچار حادثه شد. در این حادثه 20 نفر از سرنشینان مینی‌بوس نیز مجروح و به بیمارستان منتقل شدند که وضع 9 نفر از آنها وخیم گزارش شده است. طبق اعلام یکی از مقامات ارشد پلیس هند، این خودرو به عمق 91 متری دره سقوط کرد و 9 نفر از سرنشینان آن در دم جان باختند. گفته می‌شود تعداد سرنشینان مینی‌بوس بیش از حد مجاز بوده است. / ایسنا

سقوط هواپیمای در برزیل با 5 کشته

مقامات مسئول برزیلی اعلام کردند، سقوط یک فروند هواپیمای کوچک روز گذشته در غرب برزیل به کشته‌شدن پنج نفر منجر شد.

این هواپیما از شهر اورو فینو در ایالت میناس‌گرایس به سمت شهر گوروپی در ایالت توکانتینس در پرواز بود. این هواپیما قرار بود در کالداس نوواس در غرب برزیل برای سوختگیری توقف کند. امدادگران گفتند این هواپیما صبح جمعه هنگام فرود در جنگل سقوط کرده است.

در این سانحه دو زن و سه مرد جان باختند. علت سقوط این هواپیما مشخص نیست. / واحد مرکزی خبر

ببر گرسنه گلوی نگهبان را درید

نگهبان با سابقه پنجاه‌و‌شش ساله و مسئول نگهداری از حیوانات وحشی، به‌دلیل بی‌احتیاطی مورد حمله ببر سیبری در این باغ قرار گرفت.

هنگامی که مارتین لینچ برای قراردادن ظرف غذای ببر سیبری وارد قفس شد، پس از چند لحظه از پشت سر از سوی ببر مورد حمله قرار گرفت و جانش را از دست داد.

قفس حیوانات وحشی شامل دو قسمت تو در توست.

یکی از این محفظه‌ها زمانی که مسئولان قصد قرار دادن غذا یا تمیز کردن قفس را دارند، حیوان وحشی را با ایجاد صدا به داخل آن هدایت و در را به صورت الکترونیک قفل می‌کنند و به این ترتیب به صورت ایمن وارد قفس می‌شوند.

مارتین لینج با 56 سال سابقه زمانی که صدا را ایجاد می‌کند، بدون توجه به مخفی شدن ببر پشت درختان مصنوعی داخل قفس، در تویی را قفل می‌کند و به محض این که با ظرف غذا وارد قفس می‌شود، ببر از پشت سر به وی حمله و گلویش را مقابل بازدیدکنندگان پاره می‌کند.

تلاش مسئولان باغ‌وحش برای نجات مارتین بی‌فایده بود. مرگ وی از سوی یورگ آدلر رئیس باغ‌وحش به دلیل خطای انسانی تائید شد. / باشگاه خبرنگاران جوان

7 سال حبس برای مرد ژاپنی به جرم ریختن اسید در کفش همکارش

به گفته مقامات و رسانه‌های محلی ژاپن، روز گذشته دادگاه مردی را به جرم ریختن اسیدخورنده در کفش یکی از همکارانش، که باعث از دست رفتن انگشت‌های پای او شد، راهی زندان کرد.

اتسوجیرو فوکاساوا، چهل‌ویک ساله به اتهام ریختن اسید خورنده در کفش یکی از همکاران زن خود به هفت سال زندان محکوم شد. گفته شده است این زن درخواست‌های عاشقانه مرد را رد کرده بود.

قاضی پرونده به رسانه‌های دولتی گفته است، این یک جنایت بسیار پستی است؛ چرا که این ماده شیمیایی می‌توانست جان افراد را بگیرد. هیدرو فلئوریک اسید که فوکاساوا از آزمایشگاه محل کار خود برداشته بود، می‌تواند در صورت جذب از طریق پوست و ورود به خون، منجر به مرگ شود. گفته می‌شود قربانی پس از احساس درد به بیمارستان رفت و به دلیل ابتلا به قانقاریا، پزشکان انگشتان پای وی را قطع کردند. / پایگاه خبری پلیس

حمله سگ وحشی به دختر خردسال

در پی حمله ناگهانی سگ بولداگ به دختر بچه‌ای در پارک ویندرمن در نزدیکی اورلاندو در فلوریدا، ماموران با شلیک به سگ، دخترک را از مرگ حتمی نجات دادند.

ویکتوریا، دختر بچه سه ساله همراه پدرش به پارک ویندرمن رفته بود و وقتی به قصد بازی از پدرش جدا شد، ناگهان مورد حمله سگ بولداگ قرار گرفت.

فریاد ویکتوریا پدرش را همراه محافظان پارک متوجه کرد که در نهایت در حالی که این سگ صورت وی را گاز گرفته بود و روی زمین می‌کشید، با شلیک گلوله نگهبان، دختر را رها کرد.

مسئولان پارک در حالی که به‌دنبال صاحب سگ بودند، وی را که به آرامی آهنگ گوش می‌داد، یافتند و به پرداخت جریمه نقدی به‌دلیل بی‌احتیاطی و رها کردن سگ محکوم کردند. حال این دختر بچه پس از انتقال به بیمارستان خوب گزارش شده و خطری وی را تهدید نمی‌کند. / باشگاه خبرنگاران جوان

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها