پس از اعلام تاریخ عرضه کنسول پلی استیشن 4 از سمت سونی ـ 24 آبان ـ حال نوبت به مایکروسافت رسیده که از ورود کنسول جدیدش به بازار در اول آذر خبر می‌دهد.
کد خبر: ۵۹۷۳۰۲

مایکروسافت تصمیم دارد در مرحله نخست این کنسول را در کشورهای ایالات متحده آمریکا، انگلیس، استرالیا، اتریش، برزیل، کانادا، فرانسه، آلمان، ایرلند، ایتالیا، مکزیک، نیوزیلند و اسپانیا عرضه کند. بازیخورهای کشورهای دیگری که نامشان در این فهرست وجود ندارد باید تا آغاز سال 2014 میلادی یعنی دو ماه پس از تاریخ عرضه اولیه صبر کنند. در حال حاضر، گیمرها می‌توانند از طریق سایت فروشگاه مایکروسافت، آمازون و دیگر خرده‌فروشان، ایکس باکس وان را با قیمت یک میلیون و  600 هزار تومان پیش‌خرید کنند.

خریداران یا بهتر است بگوییم نخستین پیش‌خریدکننده‌های این دستگاه در زمان عرضه آن صاحب یک کنسول مخصوص با نام ایکس باکس وان نسخه روز اول می‌شوند که دارای یک دسته کنترل با کلیدهای جهتی کرومی، هدست مخصوص ایکس باکس وان و بسته‌بندی ویژه است. بنابر اعلام مایکروسافت، ایکس باکس وان از هشت دسته در آن واحد پشتیبانی می‌کند در حالی که نسخه فعلی ایکس باکس فقط چهار دسته را همزمان شناسایی می‌کند. نکته جالب در مورد ایکس باکس وان این است که در جعبه این کنسول کابل HDMI نیز وجود دارد؛ ویژگی‌ای که گیمرها پیش از این بسیار انتظارش را می‌کشیدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها