مدیرعامل برج میلاد تهران از برگزاری جشنواره فرهنگی و اجتماعی ویژه پاییز خبر داد و گفت: این جشنواره در دو بخش و از ۲۷ شهریور برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۵۹۷۲۳۹
جشن های پاییزی در برج میلاد

فرزاد هوشیار پارسیان در نشست خبری خود با اشاره به برگزاری جشنواره فرهنگی و اجتماعی برج میلاد در سه ماهه سوم سال، اظهار داشت: این جشنواره در دو بخش برگزار خواهند شد که بخش اول از شهریور تا اواسط مهراست.

وی تصریح کرد: برنامه‌های متعددی برای جشنواره فرهنگی و اجتماعی برج میلاد در نظر گرفته شده است که از مهمترین آن می‌توان به برگزاری برنامه دوستی ایران و اندونزی که از 27 شهریور تا 3 مهرماه خواهد بود اشاره کرد که برای نخستین بار این برنامه در ایران برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: پخش نمایش فیلم، صنایع دستی کشور اندونزی، بخش موسیقی، رقص آئینی و همچنین حضور میهمانان ویژه از مهمترین برنامه‌های پیش‌بینی شده برای این ایام است.

هوشیار افزود: این برنامه‌ها با همکاری وزارت ارشاد، فرهنگسرای اندیشه، سازمان ارتباطات خواهد بود ضمن اینکه مهمانانی چون وزیر ارشاد، وزیر امور خارجه، سفیر اندونزی در ایران در این برنامه شرکت خواهند کرد.

مدیرعامل برج میلاد تهران افزود: دومین برنامه‌ای که از سوی برج میلاد در روزهای پاییز برگزار خواهد شد انجمن دوستی ایران و ایتالیا است که این برنامه نیز دارای بخش‌های متعدد است و از 21 تا 24 مهرماه برگزار خواهد شد.

هوشیار افزود: برنامه بعدی که از سوی برج میلاد در ایام مهر برگزار خواهد شد، نمایشگاه گردشگری است که این برنامه نیز از 16 تا 18 برگزار می‌شود ضمن اینکه برای نخستین بار نمایشگاه اتومبیل‌های کلاسیک که قبلاً در مکان‌های مختلف از جمله کاخ نیاوران و نمک‌آبرود برگزار می‌شد، این‌بار این برنامه به صورت مفصل‌تر در برج میلاد برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: اتومبیل‌هایی که در این نمایشگاه به نمایش گذاشته می‌شوند تعداد قابل توجهی از آنها در دنیا تک‌ هستند و حتی برخی از شرکت‌های سازنده آنها، نمونه‌ای از آن را ندارند.

وی افزود: برنامه ویژه‌ای نیز همزمان با آغاز سال تحصیلی در برج میلاد برگزار خواهد شد که این برنامه اختصاص به دانش‌آموزان سایر کشورها دارد و به همان شکلی که در مدارس کشورمان زنگ آغاز سال جدید به صدا در می‌آید به شکل وسیع‌تری و با حضور دانش‌آموزان خارجی این زنگ نواخته خواهد شد. (فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها