جزئیات سرقت مرگبار از طلافروشی

انکار قتل در دادگاه

در پی تحقیقات پلیس اصفهان درباره سرقت مرگبار طلافروشی دینار معلوم شد، سارقی که پس از قتل طلافروش خودکشی کرده بود، یک سارق و شرور سابقه‌دار بوده است.
کد خبر: ۵۹۶۴۱۹
بازگشایی پرونده سرقت خونین طلافروشی در پلیس آگاهی

به گزارش جام‌جم، سرهنگ ستار خسروی، سرپرست پلیس آگاهی استان اصفهان درباره آخرین روند رسیدگی به پرونده دزدی مسلحانه از طلافروشی دینار گفت:ساعت 11 و 44 دقیقه روز هجدهم شهریور مردی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 این استان تماس گرفت و از وقوع گروگانگیری و سرقت مسلحانه در یک طلافروشی واقع در چهارراه هفتم محرم (وفایی) خبر داد.

وی افزود: ماموران با اطلاع موضوع و هماهنگی قضایی عازم محل حادثه شده و مشاهده کردند مردم مقابل طلافروشی تجمع و عنوان می‌کنند، سارق مرد گروگان را که صاحب طلافروشی بوده، کشته است و خودش درون مغازه است. ماموران با اخطار به گروگانگیر مسلح از او می‌خواهند تسلیم شود، اما او وقتی متوجه می‌شود محل از سوی پلیس به‌محاصره درآمده است، اقدام به خودکشی می‌کند.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان یادآور شد: ماموران با ورود به مغازه طلافروشی با اجساد طلافروش و سارق روبه‌رو می‌شوند. با گزارش موضوع به بازپرس ویژه قتل دادسرای اصفهان، اجساد به پزشکی قانونی منتقل شد.

خسروی خاطرنشان کرد: با تشکیل پرونده‌ای در این رابطه، ماموران به بازبینی دوربین مداربسته طلافروشی پرداختند و متوجه شدند سارق ساعت 11 و 23 دقیقه روز حادثه وارد طلافروشی شده و با تهدید مرد مغازه‌دار طلا‌ها را سرقت کرده و پنج دقیقه بعد قصد داشته از مغازه خارج شود و فرار کند که همان موقع متوجه می‌شود کرکره مغازه بسته شده است. بنابراین به‌سمت طلافروش شلیک کرده و او را به قتل می‌رساند و سپس خودکشی می‌کند و این سرقت ناموفق می‌ماند.

وی افزود: در ادامه تحقیقات، هویت گروگانگیر کشته‌شده شناسایی و ماموران اطلاعاتی به دست آوردند که نشان می‌داد وی یک سارق حرفه‌ای و شرور سابقه‌دار بوده است.

بنا بر این گزارش، در پی خودکشی این سارق مسلح، پلیس احتمال می‌دهد او در اجرای این دزدی مسلحانه همدستانی داشته باشد. بنابراین تحقیق را روی این موضوع متمرکز کرده است. تحقیقات تکمیلی در این باره ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
الناز
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
۰
۰
امیدوارم خداوند از سر تقصیرات این قاتل بی وجدان نگذره كه یه خانواده را این طوری داغدار كرده

نیازمندی ها