جوانان علاقه زیادی به خودرو و رانندگی دارند و این ویژگی در همه کشورها مشترک است. یکی از تفریحات مورد علاقه آنها ایجاد تغییراتی در قسمت‌های بیرونی خودروست.
کد خبر: ۵۹۵۹۹۷

اما با توجه به این ‌که هرگونه تغییری در قسمت‌های درونی خودرو می‌تواند پیامدهایی را به همراه داشته باشد معمولا آنها جرات نمی‌کنند در بخش داخلی خودرو حتی تغییراتی جزئی ایجاد کنند چه برسد به این ‌که بخواهند دکوراسیون داخلی آن را به کلی تغییر دهند. اما این نیسان پاترول مدل 2008 یک استثناست. وقتی از بیرون این خودرو را نگاه می‌کنید هیچ تغییر خاصی در آن نمی‌بینید، اما وقتی یکی از درهای جلو را باز کنید بلافاصله متوجه می‌شوید که در این خودرو هیچ اثری از فرمان، دنده و پدال‌ها وجود ندارد.

علی، جوانی از اهالی امارات که در یک تعمیرگاه کار می‌کند در اقدامی جالب همه این قسمت‌ها یا بهتر بگوییم سکان رانندگی را به صندلی عقب این نیسان پاترول منتقل کرده است. یعنی در این خودرو راننده در صندلی عقب می‌نشیند و مسافران در قسمت جلوی خودرو مستقر می‌شوند.

به نظر می‌رسد رانندگی با این خودرو بسیار سخت باشد یا حتی اصلا امکان‌پذیر نباشد. اما این جوان اماراتی خودش رانندگی با این خودرو را تجربه کرده و هیچ مشکلی در هدایت این خودرو از صندلی عقب آن ندارد./ odditycentral

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها