
به گزارش جامجم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاعرسانی ریاست جمهوری، حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی رییس جمهوری اسلامی ایران مسئولیت مذاکرات هسته ای با طرفهای خارجی را، به وزارت امور خارجه محول نمود.
{$convert_old_media}
وقتی «جوکر» هم دیگر جواب نمیدهد