افزونه

فایرفاکس

New Tab Plus افزونه New Tab Plus یکی از افزونه‌های فوق‌العاده فایرفاکس است که به‌وسیله HTML 5 توسعه داده شده است. این افزونه می‌تواند محبوب‌ترین سایت‌ها قابلیت دسترسی سریع (Speed Dial) را فعال و باز کردن برنامه‌های نصب‌شده در فایرفاکس را ساده‌تر ‌کند.
کد خبر: ۵۹۳۲۹۷

مهم‌تر این‌که لوگوی صدها سایت محبوب را در فضای ابری سازماندهی می‌کند؛ بنابراین کاربران می‌توانند هریک از این سایت‌ها را برحسب نیاز به فهرست خود اضافه کنند. اصلا نباید نگران باشید که انتخاب‌های خود را از دست بدهید؛ زیرا پیکربندی مخصوص به هر کاربر را در جایی در اینترنت ذخیره می‌کند. ‌علاوه براین بسیاری عملکرد و قابلیت مفید دیگر مانند گزارش زنده وضع آب و هوا، بوک‌مارک‌های سازماندهی‌شده، مدیریت سایت‌هایی که بتازگی دیده شده‌اند و صفحه‌هایی با پس‌زمینه ابر را ارائه می‌کند.

 

این افزونه موتور جستجو را در باکس‌های مخصوصی قرار می‌دهد. با این‌کار دیگر نیازی به باز کردن یک تب جدید برای جستجو نیست، بلکه بعد از زدن دکمه جستجو، نتایج بلادرنگ در یک تب جدید نمایش داده می‌شود. افزونه New Tab Plus از بسیاری از قابلیت‌هایی که کاربران می‌توانند تعریف کنند پشتیبانی می‌کند. بسادگی می‌توان اندازه و رنگ باکس‌ها، پس‌زمینه و تم را عوض کرد که کاربر می‌تواند به این وسیله تب جدید دلخواه خود را بسازد.

محمدحسین کردونی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها