Zombie Derby این بازی را برای طرفداران زامبی و خودروهای جنگی ساخته‌اند. در این بازی خودرویی در اختیار شما قرار می‌گیرد که می‌توانید به هزار و یک شکل آن را تجهیز کنید (با انواع سلاح، موتور، نیترو و...) سپس به دل جاده می‌زنید و زامبی‌های دوست‌داشتنی را یک به یک (یا گروهی) از دم لاستیک خود می‌گذرانید.
کد خبر: ۵۹۳۲۶۹

گرافیک بازی قابل قبول و از نظر زیبایی واقعا جذاب و دوست‌داشتنی است و لذت زیرگرفتن این موجودات را دوچندان می‌کند! متاسفانه تنوع نقشه‌ها زیاد نیست و فقط سه نقشه در اختیار بازیکن قرار می‌گیرد. اما همین سه نقشه در مدت کوتاه بازی، بازیکن را بخوبی راضی می‌کنند.

 

 

Tetris Blitz

خیلی‌ها تتریس را مادر بازی‌های ویدئویی می‌دانند؛ عنوانی که در کشور ما به خانه‌سازی معروف شده بود و سال‌ها در کنسول‌های دستی پیکسلی سیاه و سفید ما (معروف به گیم) جا خوش کرده بود و ما را سرگرم می‌کرد. این بازی الحق بهترین بازسازی تتریس است که تا به حال عرضه شده است. در این نسخه، زمان شما به دو دقیقه محدود شده است و تا زمانی که بلوک‌ها را سر جای مورد نظر قرار ندهید، به پایین فرو نمی‌افتند. بخش‌‌های قدرتی زیادی مانند «آهن‌ربا»، «لیزر» و «تغییر زمان» در بازی وجود دارد که هر هفته یک نمونه‌ دیگر به آنها اضافه خواهد شد (البته به صورت آنلاین). فقط مراقب باشید که برای انجام این بازی برنامه‌ریزی کنید، در غیر این صورت گذر زمان را حس نخواهید کرد!

Combo Crew

یکی از خاطره‌انگیزترین بازی‌های قدیمی برای بازیکن‌های ایرانی (و قطعا تمام جهان) بازی Streets of Rage است که در ایران با نام «شورش در خیابان» شناخته شده است. گیمرهای قدیمی‌تر هم بازی Twin Dragons را خوب به خاطر دارند که با سبکی مشابه و البته با مراحلی بسیار زیادتر به بازار عرضه شده بود. بازی زیبای Combo Crew سبک و سیاقی مشابه آن بازی‌ها دارد (بخصوص قسمت‌های 2 به بعد SoR) و باید در نقش دو کاراکتر به مقابله با یک جنگجوی زورگو به پا خیزید. کنترل بازی تماما لمسی است و توسط حرکات دست روی صفحه‌ گوشی انجام می‌گیرد. این بازی را می‌توانید به صورت چندنفره بازی کنید. اگر دلتان برای روزهای اوج این سبک تنگ شده، بد نیست سری به این بازی بزنید.

Diner Dash

این بازی فوق‌العاده جذاب بالاخره راه خود را به اندروید باز کرد. اگر تا به حال اسم داینر دَش را نشنیده‌اید، باید بدانید در این بازی در نقش یک صاحب رستوران باید به مشتری‌ها سرویس بدهید و مرتب رستوران خود را به امکانات تازه‌تر مزین کنید. با وجود طرح ساده و بی‌آلایش بازی، با تجربه‌ای شدیدا درگیرکننده و پس از مدتی بی‌نهایت سریع و سرسام‌آور روبه‌رو خواهید بود. مشتری‌هایی که به شما مراجعه می‌کنند، از اقشار مختلف جامعه هستند (مانند پیرزن‌های خانه‌دار، مردان شاغل پرکار، هنرمندان و...) که بازی را به طنز خاص خود آراسته‌اند. اگر تا به حال آن را تجربه نکرده‌اید، اکنون بهترین موقعیت است.

Can Knockdown 3

بدون هیچ غلوی باید این بازی را جزو اعتیادآورترین عناوین موجود بین تمامی پلتفرم‌های عرضه شده به بازار به حساب بیاوریم. ماهیت بازی در ظاهر خیلی ساده است. تعدادی قوطی جلوی روی شما وجود دارد و باید آنها را با پرتاب اجسام گرد بیندازید. اما وقتی پیچیدگی فرمول آن برملا می‌شود که متوجه می‌شویم قوطی‌ها شامل انواع عادی، منفجره، سمی و... هستند و آن اجسام گرد هم شامل توپ‌های بیسبال، بسکتبال و... می‌شوند و تمرکز عالی بازی روی فیزیک حرکت اجسام است که این موضوع جذابیت و پیچیدگی را دوچندان می‌کند. تنوع فقط به اینها ختم نمی‌شود و مراحل بازی هم به انواع معماها و موانع مزین شده‌است تا به عمق بازی افزوده شود. اگر بازی‌هایی با فرمول ساده، اما دقت و سرعت عمل بالا را می‌طلبید، این عنوان باب طبع شماست.

سیاوش شهبازی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها