شبکه نمایش این هفته در بخش مرور پرونده کارگردانان و بازیگران، چند فیلم از بازیگر مشهور آمریکایی «بروس ویلیس» را پخش می‌کند. این فیلم‌ها ساعت 21 از این شبکه تقدیم علاقه‌مندان می‌شود.
کد خبر: ۵۹۲۷۴۴

بروس ویلیس، بازیگر صاحب‌نام آمریکایی فعالیت هنری خود را از اواخر دهه 1980 با ایفای نقش در یک سریال کمدی تلویزیونی به نام «مهتاب» آغاز کرد. نام ویلیس اما با بازی در فیلم اکشن «جان سخت» بر سر زبان‌ها افتاد، فیلمی که با استقبال زیادی در سراسر دنیا روبه‌رو شد. پس از موفقیت همه‌جانبه جان سخت، قسمت دوم آن نیز بلافاصله ساخته شد و پنج سال بعد قسمت سوم نیز با حضور خود ویلیس روی پرده رفت. این نقش توانست او را به عنوان استعداد جدید و تازه نفس هالیوود به اثبات برساند. وی در مجموع در بیش از ۶۰ فیلم سینمایی حضور داشته که از این بین می‌توان به داستان عامه‌پسند، شهر گناه، آرماگدون، لوپر و حس ششم اشاره کرد. ویلیس همچنین دو بار برنده جایزه امی، یک بار برنده جایزه گلدن گلوب و چهار بار نامزد دریافت جایزه ساترن شده است. بروس ویلیس سال ۲۰۱۳ تصمیم گرفت که از دنیای سینمای اکشن کنارگیری کند، او دلیل این تصمیم را خسته‌شدن از بازی در این نوع فیلم‌ها اعلام کرد.

شبکه نمایش امشب فیلم «آخر خط» محصول 2004 را پخش می‌کند. فیلم «بدل‌ها» محصول 2008 نیز روز یکشنبه از این شبکه پخش می‌شود. همچنین فیلم «ارتش میمون‌ها» روز دوشنبه و «شغال» نیز سه‌شنبه تقدیم علاقه‌مندان سینما می‌شود. فیلم‌های «دزدان»، «بیلی باتگیت» و «نبرد هارت» هم روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه از این شبکه به نمایش در می‌آید.

شبکه نمایش همچنین مجموعه تلویزیونی «مرد نقره‌ای» به کارگردانی کاظم معصومی را در قالب دو تله‌فیلم نمایش می‌دهد. در این اثر تلویزیونی که در صدا و سیمای مرکز اصفهان تولید شده، سعید نیک‌پور، پوریا پورسرخ، نیما شاهرخ‌ شاهی، بهاره افشاری و سارا نازپرور در کنار هنرمندان استان اصفهان بازی کرده‌اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها