معاون عملیات پلیس پایتخت گفت: شهروندان تهرانی روزانه به طور میانگین 36 هزار و 600 بار با پلیس 110 تماس می‌گیرند.
کد خبر: ۵۹۲۰۵۲
کاهش 24 درصدی اختلافات خانوادگی پایتخت نشینان

سرهنگ عباس دانشجو در گفت‌وگو با مهر اظهار داشت: شهروندان تهرانی در پنج ماهه نخست امسال 5 میلیون و 374 هزار تماس با پلیس 110 تهران گرفتند که این میزان تماس نسبت به مدت مشابه سال قبل 13 درصد افزایش نشان می دهد. ماموران پلیس در یک میلیون و 787 هزار تماس عملیات انجام داده و در صحنه حاضر شده اند. میزان عملیاتهای پلیس تهران در این مدت 6 درصد افزایش یافته است.
 
وی ادامه داد:در بهار امسال قاچاق کالا 24 درصد، شرارت 9 درصد،جعل 6 درصد،حوادث 6 درصد،اختلافات خانوادگی 24 درصد و اختلافات اقتصادی و مالی نیز 13 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش یافته است.
 
معاون عملیات پلیس پایتخت با اعلام اینکه وقوع جرایم در تهران سیر نزولی دارد، تاکید کرد: تماس مردم با پلیس نشان دهنده نهادینه شدن پلیس جامعه محور و اعتماد شهروندان به پلیس است. پلیس امروز آمادگی دارد در کمترین زمان به خواسته های انتظامی،ترافیکی و طرح های امنیت محله محور پایتخت نشینان پاسخ دهد.
 
دانشجو از زمان کاهش زمان حضور ماموران در صحنه خبر داد و افزود: شهروندان می توانند موارد ضروری از جمله نزاع،شرارت،درگیری،تصادفات و اتفاقات مهم را از طریق پلیس 110 به ماموران اعلام کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها