حاشیه سازی که دست برنمی دارد

غیرمودبانه از نوع پرسپولیسی!

بهروز رهبری فرد هر چند وقت یک بار مصاحبه ای بلند بالا انجام می دهد و در این مصاحبه تا می تواند دیگران را مورد انتقاد قرار می دهد.
کد خبر: ۵۹۱۸۸۹
غیرمودبانه از نوع پرسپولیسی!

به گزارش سایت جام جم  ورزشی؛ در حالی که پرسپولیس با باخت مقابل نفت و ایرادهای فراوان تاکتیکی به اندازه کافی وارد حاشیه شده است ناگهان بهروز رهبری فرد از راه می رسد و با جملاتی بعضا بی ادبانه و تحقیر کننده قاسم دهنوی بازیکن سرخ ها را مورد حمله کلامی قرار می دهد و حتی به زادگاه او هم توهین می کند تا حاشیه دیگری برای پرسپولیس به وجود بیاورد. البته این بار نخست نیست که رهبری فرد این چنین پرسپولیسی ها را مورد حمله کلامی نه چندان مودبانه قرار می دهد. در میان تمام کسانی که رهبری فرد به آنها حمله کلامی کرده است علی دایی در صدر قرار دارد. او انتخاب این مربی به عنوان سرمربی پرسپولیس را مضحک و خنده دار خوانده  و به او توصیه کرده بود تا زمانی که نحوه صحبت کردنش درست نشده( اشاره به لکنت زبان او) اصلا حرف نزند. البته این ماجرا مربوط به گذشته است، او اکنون درباره دهنوی صحبت می کند. رهبری فرد با گفتن این جملات که «ابتدا باید بگویم این آقا گفته من را نمی شناسد،خب من به او حق می دهم چرا که جایی که او بوده جهاد سازندگی سر نزده بوده که برق و تلویزیون نداشته تا من را بشناسد.روزنامه ها هم که در همه جا پخش نمی شود برای همین حق دارد و من به او خرده ای نمی گیرم.» به خانواده و زادگاه دهنوی هم توهین کرده است. توهین رهبری فرد به همین جا ختم نمی شود، بازیکن حاشیه ساز سال های دور پرسپولیس در ادامه مصاحبه توهین آمیز و حاشیه سازش افزوده : «بچه تو که نه قیافه داری و نه تیپ چرا خودت را مضحکه مردم می کنی و می خواهی سوژه خنده باشی...»

این پیشکسوت پرسپولیس در پاسخ به اظهار نظر دهنوی که گفته بود رهبری فرد را نمی شناسد گفت: «اگر مغز نداری حداقل اصالت خودت را حفظ کن و نگذار بشوی سوژه خنده مردم و مضحکه...»

کل این مصاحبه توهین آمیز به این دلیل بوده که دهنوی در گفت و گویی اظهار داشته که بهروز رهبری فرد را چندان نمی شناسد اما این اظهار نظر اشتباه دهنوی شایسته این مصاحبه توهین آمیز است؟ دهنوی یکی از بازیکنان ضعیف پرسپولیس در بازی با نفت بود ضمن اینکه پیش از فصل هم تخلفات بزرگی را در زمینه انعقاد قرارداد با تیم های لیگ برتری مرتکب شد اما هر چه باشد او شایسته این توهین های بی ادبانه نیست.

رهبری فرد که یکی از بازیکنان حاشیه ساز پرسپولیس است در طی هشت سال اخیر درست زمانی از راه می رسد و  علیه پرسپولیس صحبت می کند که این تیم دچار بحران شده است.

شما درباره مصاحبه توهین آمیز این مدافع سابق پرسپولیس  چه نظری دارید؟

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۸
سپهر
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۵
۰
۰
این پرسپولیسی های خوددرگیر.
هما
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۵
۰
۰
كسی كه یه ذره ادب نداره چطور به خودش اجازه می ده درباره دیگران اظهار نظر كنه. آقای رهبری فرد! این رو بدون كه با این ادبی كه داری 20 سال دیگه هیچ كس به خاطر نمی یاره اصلا تو وجود داشتی و یه زمانی برای پرسپولیس بازی می كردی
MOSI
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۵
۰
۰
آخه رهبری فرد كجای فوتبال بوده و هست و چكار واسه فوتبال مملكت كرده كه اینقدر مغرورانه حرف میزنه؟ یكی نیست بش بگه بابا بیا پایین؟
محمدرضان.ن((دادا))
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۵
۰
۰
من استقلالیم اما خداوكیلی باهاش حال میكنم .چه اونوقت كه بازی میكرد چه الان.هم از نظر قیافه هم استیلش یجورایی باحاله.
فوتبالیست یجورایی باید شرارت داشته باشه والا بد میذارن تو كاسش.
مجتبی داودی
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۵
۰
۰
متاسفانم از بابت ادبیات چاله میدونی رهبری فر .این آقا تا به حال غیر از ایجاد حاشیه برای پرسپولیس تو این چند سال چكار كرده ؟ در ضمن حاشیه های شما شاید برای خودت جذاب بوده اما برای پرسپولیس غیر از دردسر و برای هوادارا غیر از اعصاب خوردی چیز دیگری نبوده و نیست
بهنام
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۵
۰
۰
بهروز جان با احترام ولی دیگه بسه لطفا
mahdi
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۶
۰
۰
سلام
بهروز جان مودبانه تر برخورد كن
علی
Germany
۱۷:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
۰
۰
بابا خوش قیافه خوش تیپ اصلا تو تام كروز,آره تو اصلا تو لندن به دنیا اومدی وزندگی كردی ولی بزرگ زاده برو معرفت یاد بگیر لطفا

نیازمندی ها