لاوره حق دارد چون طلبش را نداده‌ایم

قلعه‌نویی: بازی به بازی جلو می رویم

امیر قلعه‌نویی، در نشست خبری پس از دیدار مقابل سورینت اظهار داشت: دو مناسبت روز پهلوانی و روز پزشک را تبریک می‌گویم. خدا را شکر بعد از بازی با تایلند بازیکنان را ریکاوری کردیم و به غرور و شرف بازیکنان تبریک می‌گویم.
کد خبر: ۵۹۱۴۳۹
قلعه‌نویی: بردیم اما برنامه‌ریزی به ما ضربه می‌زند

به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، امیر قلعه‌نویی، در نشست خبری پس از دیدار مقابل سورینت اظهار داشت: دو مناسبت روز پهلوانی و روز پزشک را تبریک می‌گویم. خدا را شکر بعد از بازی با تایلند بازیکنان را ریکاوری کردیم و به غرور و شرف بازیکنان تبریک می‌گویم. از پارسال تاکنون هفت، هشت تومان بیشتر پاداش نگرفته‌ایم و مخلصانه کار می‌کنند و به خاطر پیراهن و مردم تلاش می‌کنند. وقتی بازیکنان و همکارانم را می‌بینم خجالت‌‌زده می‌شوم که اینطور تلاش می‌کنند و من قلعه‌نویی نمی‌توانم کاری کنم.
وی ادامه داد: بازی خوبی بود و روی یک موقعیت معمولی گل خوردیم و خداراشکر که سه امتیاز را گرفتیم. از دقیقه 20 به بعد کمی افت کردیم و هنوز با استقلال مد نظر من فاصله داریم.
سرمربی استقلال در مورد وضعیت جواد نکونام، گفت: جواد و سایر بازیکنان، بازیکنان بزرگی هستند. ما خوب بدنسازی نکردیم و طبیعی است که بازیکنان در نمودار حرکتی‌شان فراز و نشیب داشته باشند. البته با توجه به تجربه‌شان بازی به بازی بهتر می‌شوند. برده‌ایم اما بازهم می‌گویم برنامه‌ریزی به ما ضربه می‌زند. همه تیم‌ها پنج‌شنبه به پنج‌شنبه و جمعه‌ها بازی می‌کنند اما ما چهارشنبه بازی کردیم و امروز هم یکشنبه بازی کردیم و یک ماه پیش هم نامه نوشتیم ولی توجهی نشد.
سرمربی استقلال در مورد بازی با استقلال خوزستان و پرسپولیس و اینکه می‌توانید آماده شوید، گفت: زمانی سه ماه، سه ماه بازی برگزار نمی‌شد اما اکنون یک روز هم استراحت نمی‌دهند. یک روز استراحت که حق‌مان است را می‌خواهیم. از بهروان تشکر می‌کنم و امیدوارم به خواسته‌ ما توجه کنند. اول به استقلال خوزستان و بعد به دربی فکر می‌کنیم.
وی در مورد اعلام برنامه چهار هفته بعدی لیگ، گفت: باید برنامه را ببینم و به تاج هم گفتم که در برنامه‌ریزی اشتباه کردند که فکر می‌کردند 4 تیم آسیایی داریم اما اکنون یک نماینده در آسیا داریم. این برنامه‌ریزی برای اسفند مناسب است. اگر به ما فشار بیاید از تاج می‌خواهم ورود و مشکل را حل کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها