در آخرین بازی هفته ششم لیگ برتر دو مربی تاکتیکی به مصاف یکدیگر می روند، امیر قلعه نویی و منصور ابراهیم زاده سرمربیان استقلال و نفت تهران.
کد خبر: ۵۹۰۸۷۰
استقلال- راه آهن، جدال پازل های تاکتیکی

به گزارش سایت جام جم  ورزشی؛ این دو تیم در حالی یکشنبه آخرین دیدار هفته ششم را برگزار می کنند که شک و تردیدهای زیادی نسبت به زمان برگزاری دقیق این بازی وجود دارد.

استقلالی ها اصرار دارند که این بازی یک روز دیرتر برگزار شود چون آنها یک بازی سخت آسیایی را پشت سر گذاشته  اند.

در دیدار فردا آبی‌پوشان احتمالا هاشم بیک‌زاده و آندرانیک تیموریان را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهند داشت.

به این ترتیب امیرقلعه نویی در میانه میدان و جناح چپ دستش خالی‌تر از قبل است. البته شاید او ترکیب استقلال را در این بازی دگرگون کند. زیرا اصلا از بازی تیمش مقابل بوریرام راضی نبود.

استقلال در صورت برد در مکان دوم جدول رده بندی لیگ برتر قرار می گیرد.

شاگردان منصور ابراهیم‌زاده در این فصل فقط یک پیروزی به دست آورده‌اند این آمار قابل قبولی برای تیمی که هیچ دغدغه‌ای از نظر مالی و امکاناتی ندارد نیست. به خصوص اینکه در این تیم مربی با تجربه و با دانشی مثل منصور ابراهیم‌زاده حضور دارد.

دیدار دو تیم نبرد اندیشه‌های تاکتیکی دو مربی است. ابراهیم‌زاده و قلعه‌نویی به خوبی به تفکرات فوتبالی هم آشنا هستند. البته از نظر بازیکن،  برتری با استقلال است.

در تیم راه آهن حضور سید امین منوچهری، وحید طالب‌لو، پیروز قربانی و فرزاد آشوبی چهار بازیکن سابق استقلال بر جذابیت‌های این بازی اضافه می‌کند. منوچهری که حضوری ناموفق در استقلال داشت می‌خواهد توانایی‌های فنی‌اش را در خط حمله به رخ استقلال و امیر قلعه‌نویی بکشد و وحید طالب‌لو هم انگیز‌های بسیاری دارد تا نشان بدهد از مهدی رحمتی؛ بهترین دروازه‌بان ایران چیزی کم ندارد.

آشوبی بی‌حاشیه از استقلال جدا شد و خیلی مسئله‌ای با این تیم ندارد اما نبرد پیروز قربانی با فرهاد مجیدی هم می‌تواند در میدان دیدنی باشد.

استقلال در این فصل هنوز مساوی نداشته است و روز یکشنبه هم به دنبال پنجمین برد خود است در حالیکه راه آهن در این فصل دو مساوی و دو باخت دارد. شاگردان ابراهیم‌زاده شاید در ابتدا برای نباختن بازی می‌کنند و نیم نگاهی هم به برد در این دیدار خواهند داشت. خستگی بازیکنان استقلال بهترین فرصت برای بازیکنان راه آهن است تا بتوانند دومین بردشان را به دست بیاورد مگر آنکه این تیم جسارت کافی را برای پیروز شدن نداشته باشد.

این مسابقه یک چهره ویژه هم دارد. محسن ترکی داوری که برای اولین مرتبه در لیگ برتر قضاوت می‌کند. ترکی در این فصل به دلیل اینکه در تست آمادگی جسمانی پیش از فصل به دلیل مصدومیت شرکت نکرده بود در هفته‌های قبل مجوز قضاوت نداشت و بعد از قبولی در آزمون مجدد این مجوز را به دست آورده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها