یک سایت انگلیسی خبر داد

دژاگه و خطر نیمکت نشینی در فولام

مصدومیت اشکان دژاگه باعث شد تا او نه تنها بازی های تیم ملی را از دست بدهد بلکه حتی اکنون موقعیت خود را در فولام در مخاطره ببیند.
کد خبر: ۵۸۸۰۶۵
دژاگه و خطر نیمکت نشینی در فولام


به گزارش سایت جام جم ورزشی؛تراکم بازیکنان در خط حمله و خط میانی فولام سرمربی این تیم را با تردیدهای زیادی برای مشخص کردن ترکیب اصلی مواجه کرده است. این تراکم به قیمت نیمکت نشین شدن بازیکنانی تبدیل خواهد شد که فصل گذشته حضور پررنگی در ترکیب فولام داشتند از جمله اشکان دژاگه ملی پوش ایرانی که مصدومیت او را در معرض خروج از ترکیب اصلی این باشگاه انگلیسی قرار داده است.

خبرگزاری فارس در همین راستا امروز نوشت که سایت مترو آخرین وضعیت فولام را در فصل جدید رقابت‌های باشگاهی انگلیس و پیکارهای پرهیجان لیگ برتر مورد تحلیل و ارزیابی قرارداده است. این منبع در بخشی از گزارش خود به قابلیت‌های خط میانی تیم لندنی با وجود اشکان دژاگه، ملی‌پوش ایرانی همراه با ستارگانی نظیر دمین داف، کریم فری و بومس‌کا اشاره کرده است اما در عین حال آلکساندر کاچانیکلیچ، هافبک 22 ساله سوئدی سابق هلزینگ‌بورگ و لیورپول به عنوان یک رقیب جدی برای دژاگه و دیگر مردان میانه‌میدان فولام دانسته است.

گزارشگر این سایت معتقد است احتمالا تیم سنتی لیگ برتر در فصل جدید به پیشرفت خود ادامه خواهد داد و دیمیتار برباتف، گلزن معروف بلغاری، با گل‌هایش بازیکنی کلیدی خواهد بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها