مرد شروری که علاوه بر خرید و فروش ماده مخدر شیشه، برای شهروندان شهرستان بهارستان ایجاد رعب و وحشت می‌کرد، از سوی پلیس دستگیر شد.
کد خبر: ۵۸۶۰۱۱
دستگیری شرور قاچاقچی در ایستگاه آخر

به گزارش جام‌جم، سرهنگ داوود عبدالمالکی، فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان در غرب استان تهران در این باره گفت: چند روز پیش ماموران در پی گزارش‌های مردمی اطلاع یافتند یک شرور قاچاقچی به نام اصغر معروف به «ژولی» پس از آزادی از زندان جرایمش را از سر گرفته است.

وی افزود: در پی این گزارش‌ها معلوم شد متهم با ایجاد رعب و وحشت آسایش را از مردم سلب کرده و با فروش ماده مخدر شیشه به جوانان، آنها را به دام می‌اندازد و همین موضوع باعث بروز مشکلاتی برای خانواده‌ها شده است.

عبدالمالکی یادآور شد: با شروع تحقیقات، ماموران اداره مبارزه با موادمخدر شهرستان بهارستان ردپای متهم را در خانه‌ای در شهرک تاجیک به دست آوردند و با هماهنگی قضایی برای دستگیری وی وارد عمل شدند.

ماموران با محاصره خانه متهم، قصد دستگیری او را داشتند که وی با پریدن از بام خانه‌اش می‌خواست از دست ماموران فرار کند که در پی تعقیب و گریز از سوی پلیس دستگیر و از مخفیگاه متهم 510 گرم ماده مخدر شیشه کشف و ضبط شد.

متهم با انتقال به مرکز پلیس با اشاره به این که چند سابقه کیفری در زمینه شرارت و خرید و فروش موادمخدر دارد اعتراف کرد، پس از آزادی از زندان جرایمش را از سر گرفته و با ایجاد رعب و وحشت برای مردم، خانه‌اش را به پاتوقی برای افراد معتاد تبدیل و آسایش را از همسایه‌ها سلب کرده بوده و در صورتی که به رفتار او اعتراض می‌کردند، آنها را به مرگ تهدید می‌کرده است.

بنابراین گزارش، برای متهم قرار قانونی صادر شد. تحقیقات تکمیلی از او ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها