بازی با پرسپولیس یکی از بهترین‌های فصل می‌شود

یاوری: مگر اینجا روستاست که هر بازیکن خارجی‌ را می‌آورند؟!

ویسی: در مرام ما وقت تلف کردن نیست

یاوری:استقلال 30 دقیقه وقت تلف کرد

محمود یاوری می گوید استقلال وقت تلف می کرد اما عبداله ویسی سرمربی آبی های خوزستان در بازی با مس چنین اعتقادی ندارد.
کد خبر: ۵۸۴۶۶۰
یاوری:استقلال 30 دقیقه وقت تلف کرد

محمود یاوری پس از تساوی مس کرمان و استقلال خوزستان درباره‌ی این دیدار گفت: تیم‌ها تا هفته سوم و چهارم بیشتر دنبال شناخت خود و رقبایشان هستند. ما در این بازی شناخت خوبی نسبت به حریف داشتیم ولی شتابزدگی را با سرعت اشتباه گرفتیم. همین باعث شد که اشتباهات فردی زیادی داشته باشیم. این مسائل استرس هفته‌های اول است که با تمرین و مرور زمان برطرف می‌شود. استقلال خوزستان برای یک امتیاز به میدان آمده بود و به همین دلیل آنها سی دقیقه وقت تلف کردند که برای فوتبال ما اصلا خوب نیست.

او در ادامه افزود: همه دیدند که تیم ما در 50 متر جلو خیلی خوب عمل کرد و فقط باید از مشکلات دفاعی کم کنیم. قرار است سه مدافع از فردا به ما اضافه شوند. ما دو بازیکن از آنها را جذب می‌کنیم و به نظرم با آمدن آنها مشکل دیگری نداریم. با آنها می‌توانیم تیم را کاملتر راهی رقابت‌ها کنیم.

سرمربی مس کرمان در پاسخ به سوالی درباره پنالتی از دست رفته تیمش، اظهار کرد : اول به فرزاد حسین خانی گفتم تا پنالتی را بزند، او به من گفت خسته است. سپس می‌خواستم تا شجاعی ضربه را بزند ولی دیدم حسن زاده پشت ضربه رفته و چون چپ پا هم بود، خودم احتمال دادم که ضربه‌اش گل نمی‌شود و متاسفانه هم همینطور شد.

او درباره‌ی آخرین وضعیت ادینیو هم صحبت کرد و گفت: قبل از بازی از او پرسیدم آماده‌ای؟ گفت 120 درصد. ولی همه دیدند که به مرز آمادگی نرسیده است. با این حال با روحیه‌ای که او دارد خیلی زود خودش را به وضعیت ایده ال می رساند.

یاوری در پایان و در پاسخ به این سوال که تشویق‌های تماشاگران را چگونه دید، اظهار کرد: شما دیدید که تا دقیقه 95 کرمانی‌ها ما را تشویق کردند. این نشان می دهد یکی از عوامل تشکیل دهنده تیم ما تماشاگران هستند و اگر همه بخش‌ها کارشان را خوب انجام دهند، شک نکنید روزهای بهتری هم برای مس داریم.

عبدالله ویسی پس از تساوی مس کرمان برابر استقلال خوزستان درباره‌ی این دیدار گفت: از قبل می‌دانستیم بازی سختی داریم و همانطور که فکر می‌کردیم این اتفاق افتاد. خصوصا در نیمه دوم که ده نفره بودیم فشار آنها زیاد شد. ما بعد از اینکه گل اول را زدیم می‌شد دومی را هم بزنیم، اما چون ده نفره شدیم نتوانستیم گل دوم را بزنیم.

او درباره شعارهایی که تماشاگران کرمانی مبنی بر ضد فوتبال ارائه کردن، استقلال خوزستان می‌دادند بیان کرد: ما تکل زدن را ممنوع کرده‌ایم چه برسد به وقت کشی. در مرام ما وقت تلف کردن نیست. همه کسانی که روی زمین افتاده بودند مصدوم بودند و کسی تمارض نکرد و خودتان دیدید که در وقت اضافه گل خوردیم. این نشان می‌دهد که اگر ما بدنبال وقت کشی بودیم، وقت آن دقایق را هم می‌کشتیم.

سرمربی استقلال خوزستان درباره اخراج مدافع اهل مالی تیمش، اظهار کرد: این بازیکن ما تازه از افریقا آمده و در لیگهای آفریقایی بطور کلی سخت کارت می دهند. به همین خاطر او باید به این شرایط عادت کند و کمتر خطا بکند.

ویسی در پایان و در پاسخ به سوالی درباره اعتراض بازیکنان تیمش به داور در پایان این دیدار که منجر به کارت گرفتن چند نفر از آنها شد، گفت: بعضی مسائل در شرایط بازی اتفاق می‌افتد. به هرحال بازیکن گاهی عصبی می‌شود و خون به مغزش نمی رسد. من دقیقا نمی دانم چه شده اما اگر توهینی صورت گرفته، بابت آن معذرت می خواهم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها