حفاظت از ویندوز با Reboot Restore Rx

قدم اول: پیش از هر چیز برای استفاده از این نرم‌افزار نسخه‌ای از آن را از سایت سازنده دانلود کنید. برای این کار به لینک زیر مراجعه کرده و آخرین نسخه آن را به‌صورت کاملا رایگان دانلود کنید:
کد خبر: ۵۸۳۶۰۸

http:‌/‌‌/‌www.horizondatasys.com‌/‌files‌/‌restorerebootrx‌/‌download‌/‌RebootRestoreRx.exe

قدم دوم: پس از دانلود نرم‌افزار و قبل از نصب آن، مطمئن شوید سیستم‌عامل رایانه در وضعی پایدار است و اکنون مشکلی در آن مشاهده نمی‌شود. توجه داشته باشید که قصد داریم وضع فعلی سیستم‌عامل را به‌عنوان حالت پایدار مشخص کنیم تا رایانه شما با هر بار راه‌اندازی مجدد به این شرایط بازگردانده شود. پس از اطمینان از پایداری وضع سیستم‌عامل و نصب تمام برنامه‌های مورد نیاز روی آن، به محل ذخیره‌سازی فایل دانلود شده در مرحله اول رفته و با دوبار کلیک روی RebootRestoreRx.exe نصب نرم‌افزار را آغاز کنید.

قدم سوم: طی مراحل نصب، پنجره انتخاب پارتیشن موردنظر برای حفاظت، به شما نمایش داده می‌شود. در این مرحله ‌باید پارتیشن حاوی فایل‌های سیستم‌عامل را مشخص کرده (در اغلب موارد سیستم‌عامل در پارتیشن C نصب می‌شود) و پس از فعال کردن علامت چک‌مارک کنار نام پارتیشن، روی گزینه Next کلیک کنید.

قدم چهارم: مراحل کار به اتمام رسیده است و رایانه شما به‌طور خودکار یک‌بار راه‌اندازی مجدد می‌شود. دراین مرحله مشاهده می‌کنید که صفحه بوت سیستم‌عامل به صفحه بوت نرم‌افزار Reboot Restore Rx تغییر یافته و از این پس با هر بار راه‌اندازی مجدد رایانه (Restart)، سیستم‌عامل شما در وضع پایدار خود بوت شده و همه تغییرات به‌وجود آمده در آن نیز با هر بار راه‌اندازی مجدد از بین می‌رود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها