بازی با پرسپولیس یکی از بهترین‌های فصل می‌شود

یاوری: مگر اینجا روستاست که هر بازیکن خارجی‌ را می‌آورند؟!

اگر قرار است تیم ملی در برزیل کیسه بوکس باشد برایش هزینه نکنند اما اگر دولت می‌خواهد مثل تیم 98 باشیم، نباید اردوهای تیم ملی لغو شود.
کد خبر: ۵۸۳۴۵۵
یاوری: لیگ باید برای تیم ملی فداکاری کند


 محمود یاوری در واکنش به مشکلات مالی فدراسیون فوتبال و لغو اردوی تدارکاتی تیم ملی در پرتغال، اظهار کرد: حکایت تیم ملی حکایت آن کریم‌خانی است که در اصفهان بود و کاروان‌های مردمی را به زیارت می‌برد؛ او به محض اینکه از دروازه‌شهر بیرون می‌آمد می‌گفت خرجی‌مان تمام شد! اگر قرار باشد تیم ملی در جام جهانی برزیل کیسه بوکس باشد برایش هزینه نکنند اما اگر می‌خواهند بازی‌هایی در حد بازی‌هایش در جام جهانی 98 فرانسه مثلا مقابل آمریکا انجام دهد، باید برایش هزینه کنند.

وی با تاکید بر لزوم حمایت وزارت ورزش و جوانان از فدراسیون فوتبال در بحث آماده‌سازی تیم ملی، گفت: دولت و وزارت ورزش باید در جهت احقاق حق فوتبال از منابع درآمدزایی از جمله تلویزیون کمک کند. البته در وضع فعلی باید حمایت‌ها بیشتر باشد که شاهد لغو برنامه‌های آماده‌سازی تیم ملی نباشیم. کی‌روش مربی باتجربه‌ای است که قطعا حساب و کتاب شرایط تیم ملی در جام جهانی را داشته که چنین برنامه‌هایی را درخواست کرده است. او هر چه خواسته حق داشته و هدفش حضور آبرومند تیم ایران در برزیل است.

این مربی باسابقه فوتبال با بیان اینکه فوتبال پولساز است و فدراسیون باید در جذب اسپانسر تلاش بیشتری کند، گفت: فدراسیون باید اول با تلویزیون کنار بیاید. چطور است که تلویزیون 5، 6 میلیارد هزینه می‌کند سریال مادرانه می‌سازد آن وقت برای پخش 2 ساعت فوتبال چیزی دستی هم می‌خواهد! اگر تکلیف درآمدهای فوتبال و فدراسیون از تلویزیون مشخص شود، جذب اسپانسرها هم راحت‌تر می‌شود. اسپانسری حاضر به حمایت از تیم ملی می‌شود که فضای دیده شدن بویژه از تلویزیون داشته باشد.

یاوری در پاسخ به اینکه هنگام تداخل برنامه‌های تیم ملی و بازی‌های نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا، کدامیک باید در اولویت باشد، به ایسنا گفت: AFC برنامه مسابقات لیگ قهرمانان را در تداخل با تاریخ‌های فیفادی و بازی‌های رسمی ملی نمی‌گذارد. فدراسیون و کی‌روش باید سعی کنند حتی‌الامکان برنامه اردوهای تدارکاتی در ایام عادی تداخلی با مسابقات آسیایی و لیگ نداشته باشد اما اگر هم جایی هیچ چاره‌ای نبود، الان وقت همکاری بیش از پیش با تیم ملی است. لیگ مادر تیم ملی است. یک بچه کوچک از مادرش تغذیه می‌کند و قطعا زمان‌هایی هست که مادر با فداکاری از خودش می‌گذرد و طفل شیر می‌دهد.

سرمربی جدید تیم مس همچنین در پاسخ به اینکه چطور شد پذیرفتید تنها چند ساعت پس از قبول سرمربیگری این تیم، مقابل راه‌آهن روی نیمکت‌ بنشینید، اظهار کرد: آدم باید یا باشد یا نباشد. همیشه سعی کردم از یک بخش سریال سربداران الگو برداری کنم. آنجا که قاضی‌القضات به دنبال شیخ حسن‌جوری بود و 20 نفر مشکوک به شیخ‌حسن بودن جمع بودند، او دستور داد همه را گردن بزنند و گفت اگر شیخ داخل این‌ها بود که کشته می‌شود و اگر نبود هم که اصلا شیخ نیست! من معتقد بودم وقتی تعهدی را پذیرفتم از همان اول پای کار باشم. البته زحمت اصلی با مجتبی تقوی بود و من هم برای حضور در مس از او رخصت خواستم.

یاوری در واکنش به اینکه نگران نیست اتفاقاتی که برای برخی مربیان در کرمان افتاده برای او هم بیفتد، تصریح کرد: 10، 12 سال پیش خاطره حضور در کرمان را دارم که خوب بود. نمی شود کسی مسوولیت قبول کند و از خانه بیرون نیاید. از تجربه‌ سنی که دارم درس گرفتم و همیشه حواسم هست تا مشکلی پیش نیاید. ضمن اینکه هواداران مس هم بدانند فقط برای کمک آمده‌ام و اگر مبلغ قراردادم را بدانند قطعا می‌فهمند که نیتم همین بوده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها