بازی در جنوب تلفات داد

مدافع خونین پرسپولیس/عکس

یک بُرد ملاک موفقیت نیست

حسینی: پرسپولیس باید قهرمان شود

سید جلال حسینی مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: امسال باید ما یک عنوان قهرمانی برای هواداران تیم به دست آوریم.
کد خبر: ۵۸۳۰۴۲
حسینی: پرسپولیس باید قهرمان شود


 سیدجلال حسینی اظهار داشت: با تلاش تیمی و شناختی که از تراکتورسازی تبریز داشتیم در قدم اول خوشبختانه بسیار محکم رو به جلو حرکت کردیم و نتیجه‌اش هم این بود که به 3 امتیاز برسیم.

وی افزود: اما همه ما معتقدیم یک بُرد ملاک موفقیت نیست. درست است تراکتورسازی تیم رو در روی ما برای حضور در بالای جدول است اما آنها قطعا در آینده بسیار هماهنگ‌تر و خطرناک‌تر می‌شوند. ما باید بازی با تراکتورسازی را به خاطره‌ها بسپاریم و حالا به بازی ذوب‌آهن که تیمی بسیار خطرناک و زخم‌خورده است فکر کنیم.

حسینی ادامه داد: بازی در خانه حریف همیشه حساسیت خودش را دارد. ما باید در شرایطی به میدان برویم که دیگر تشویق‌های هوادارانمان که مثل روز چهارشنبه پشت سر ما تا دقیقه 90 بود را در اختیار نداریم. پس باید در اصفهان به دور از فوتبال احساسی به دنبال 3 امتیاز باشیم تا در بازی‌های خارج از خانه هم دست خالی به تهران برنگردیم.

مدافع قرمزپوشان درباره تقدیر محمد رویانیان از وی گفت: پرسپولیس بازیکنان و مربیان بزرگی همیشه داشته و دارد. از علی دایی، علی کریمی و مهدوی‌کیا گرفته تا به من رسیده است.من همیشه تلاش می‌کنم نام پرسپولیس موفق باشد. کار خاصی انجام نمی‌دهم. از همه بزرگان پرسپولیس مخصوصا دایی و رویانیان سپاسگزارم. اگر هم در این تیم کاری انجام می‌دهم فقط به دنبال اجرای وظیفه‌ام به بهترین شکل هستم. ما امسال کار سختی داریم چون باید به خاطر این هواداران که سال گذشته خیلی پای ما ایستادند به یک مقام خوب و قهرمانی برسیم.

حسینی در پاسخ به سؤالی که هماهنگی خط دفاعی در بازی با تراکتورسازی چه طور بود، گفت: بازی اول بود و زیاد نباید در خصوص این مسائل صحبت کرد. پس از اینکه در بازی دوستانه سرم شکست و 12 بخیه بر روی سرم خورد شاید خیلی‌ها فکر می‌کردند که نتوانم در بازی با تراکتورسازی به آن شکل مطلوب بازی کنم، اگر چه برای این دیدار بخیه‌های سرم را کشیده بودم، اما باور کنید برایم فرقی نداشت که بخیه روی سرم باشد یا خیر. کار خودم را انجام دادم و با تلاش دوستان ساختار دفاعی خوبی ساختیم. ما باید تا می‌توانیم گل نخوریم.

مدافع قرمزپوشان در پایان درباره درگیری کریمی با بازیکنان پرسپولیس در دیدار برابر تراکتورسازی نیز به فارس گفت: در فوتبال برخورد وجود دارد و این مسئله چندان بزرگ نیست. بالاخره هر بازیکنی می‌خواهد برای تیم خود تاثیرگذار باشد و برای رسیدن به هدفش تلاش می‌کند. کریمی بازیکن بزرگی است و همیشه برای فوتبال ایران قابل احترام. بحث چندان جدی نبود اما همه چیز تمام شد و رفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها