اشکالی ندارد ، به قم می رویم

مایلی کهن: صبا را با سلایق خودم می بندم

لطفی را 6 ماه نداریم

مایلی کهن: باید بیشتر از یک گل می زدیم

محمد مایلی کهن سرمربی تیم مربی صبای قم گفت: می‌توانستیم بیش از یک گل به ملوان بزنیم و تیم برتر میدان بودیم.
کد خبر: ۵۸۲۷۹۲
مایلی کهن: باید بیشتر از یک گل می زدیم


محمد مایلی‌کهن پس از پیروزی یک بر صفر برابر ملوان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: من دیروز ناخواسته در مراسمی شرکت کردم و نتوانستم در نشست خبری پیش از بازی حضور یابم که از همه شما عذرخواهی می‌کنم. برای این پیروزی خدا را شکر می‌کنم بازی اول سخت است و تیم ها در شرایط بدنسازی قرار دارند البته یک سری تغییرات باید در تیم ایجاد کنیم و نواقصی داریم.

وی ادامه داد: ضمن احترام به تیم خوب و ریشه‌دار ملوان باید بگویم صبا تیم برتر میدان بود و می‌توانستیم بیشتر از یک گل به این تیم بزنیم. امسال لیگ بسیار سخت‌تر از فصل گذشته است.

مایلی‌کهن در مورد ارسال‌های زیاد تیم صبا گفت: به هر حال همین که تیم ارسال می‌کند یک نکته مثبتی است البته سانتر‌ها باید بهتر باشد طبعاً تیمی که یک بازیکن را از دست می‌دهد فشرده‌تر بازی می‌کند و عمق دفاع خود را می‌بندد به همین خاطر ما به ارسال از کناره‌ها روی آوردیم و اگر در ارسال‌ها دقت می‌شد می‌توانستیم بیشتر گل بزنیم این بازی اول است و نمی‌توان زیاد روی آن حساب کرد و از آن زیاد انتظار داشت امیدوارم بتوانیم نقایص را جبران کنیم.

سرمربی صبا در مورد وضعیت مجتبی ممبینی‌پور بازیکن این تیم گفت: ممبینی‌پور یک ماه با ما تمرین کرد و یکی از بازیکنان خوب است اما اکنون مدتی است که از او خبر ندارم و بدون اطلاع من گفته شده که این بازیکن به سربازی رفته است می‌خواهم بدانم اگر او سرباز بوده چطور با ما تمرین کرده است تا آنجا که من می‌دانم این بازیکن دانشجو بود با این حال ما بازیکنان جوانی مثل جمالی، عرب‌خراسانی و یکی دو بازیکن دیگر از قم را به تیم اضافه کردیم و سعی کردیم با استفاده از این جوانان هزینه‌ای برای باشگاه نداشته باشیم. سعید لطفی هم در بازی با تراکتورسازی رباط صلیبی پاره کرد که شش ماه او را نخواهیم داشت.

سرمربی صبا در مورد اینکه چه نظری در مورد بازی نمادین تیم‌های ملی 98 و 2014 دارد گفت: اجازه بدهید من به تیم صبا برسم خیلی‌ها به من ایراد می‌گیرند و می‌گویند ذهنت را به مسائل دیگر مشغول می‌کنی و از تیم خودت دور می‌شوید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها