ترساندن دختر بچه‌ها ازسوی شرور سابقه دار برای سرقت طلا

اعضای باندی که وحشیانه طلای دختر بچه‌ها را سرقت می‌کردند، در آخرین سرقت خود با تیزهوشی دختر خردسال شناسایی و دستگیر شدند.
کد خبر: ۵۸۰۸۳۵
ترساندن دختر بچه‌ها ازسوی شرور سابقه دار برای سرقت طلا

به گزارش مهر، بیست و دوم تیر امسال زنی به ماموران گشت کلانتری 159 بی‌سیم مراجعه و با طرح شکایتی عنوان کرد: صدای فریاد دخترم را از بیرون خانه شنیدم و وقتی خودرا به کوچه رساندم، مشاهده کردم سارقان به طرز وحشیانه‌ای گوشواره‌های دخترم را سرقت کرده‌اند.

ماموران سپس به تحقیق از دختربچه پرداختند که او مشخصات ظاهری سارقان را اعلام کرد و گفت دزدان بعد از سرقت گوشواره‌هایم، با یک دستگاه موتورسیکلت فرار کردند.

در ادامه با دستور سرکلانتر هفتم پلیس تهران، شناسایی و دستگیری متهمان در دستور کار قرار گرفت و یک ساعت بعد یکی از سارقان به نام میثم شناسایی و دستگیر شد.

میثم پس از اعتراف به سرقت با همدستی یکی از اراذل و اوباش منطقه به‌نام ناصر معروف به «سیاه» گفت: ناصر دختران را می‌ترساند و طلاهای آنها را سرقت می‌کرد.

در ادامه ناصر نیز دستگیر و در تحقیقات مقدماتی مشخص شد همسر او به نام نرگس نیز از دزدان سابقه‌دار است. در حالی که ناصر منکر جرم بود، همسرش لب به اعتراف گشود و گفت ناصر تاکنون طلای 40 دختربچه را در شرق تهران سرقت کرده و من هم آنها را فروخته‌ام.

با این اعترافات، متهمان تحویل کارآگاهان پلیس آگاهی شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها