اسبقی:گفته بودم مدال پدرم را من می گیرم

انتقام طلایی تکواندو کار ایرانی

نایب قهرمان تکواندوی المپیک لندن گفت: از قبل پشی بینی کرده بودم که اسبقی صاحب مدال جهانی می شود.
کد خبر: ۵۸۰۶۱۴
باقری معتمد: گفته بودم اسبقی مدال می گیرد


بهنام اسبقی تکواندوکار وزن چهارم تیم ملی در رقابت های قهرمانی جهان در مکزیک صاحب نشان طلا شد.

به گزارش سایت جام جم ورزشی و به نقل از سایت فدراسیون تکواندو؛وی که به دلیل مصدومیت و جراحی محمد باقری معتمد دارنده نشان نقره بازی های المپیک لندن، و یک طلا و نقره مسابقات جهانی جانشین معتمد شده بود توانست از عناوین و افتخارات ایران در این وزن دفاع کند.


اما محمد باقری معتمد پس از کسب مدال طلای جهان توسط بهنام اسبقی گفت: به اسبقی برای کسب مدال طلای جهان تبریک می گویم. می دانستم که او مدال می گیرد و از قبل هم در مصاحبه هایم پیش بینی آن را کرده بودم.

وی افزود: حمایتم را از اسبقی اعلام کردم بودم اما تصور نمی کردم که مدال طلا بگیرد و او نشان داد که با راهیابی به فینال رقابت ها شخصیت قهرمانی جهان را دارد و حالا حریف خوبی هم برای من محسوب می شود.

قهرمان تکواندوی جهان در مورد قرعه سخت نقیب زاده در وزن اول تصریح کرد: سید احسان نقیب زاده بازیکن بسیار خوب و با تجربه ای است اما برای رسیدن به وزن اول تیم ملی وزن زیادی کم کرده است. با اینکه قرعه سختی دارد اما اگر با شرایط وفق پیدا کند می تواند نتیجه لازم را بگیرد.

وی افزود: بازیکنان ما نشان داده اند که حریف مناسبی برای کره ای ها هستند و قبلا هم این موضوع را نشان داده اند بنابراین نباید از رویارویی با کره ای ها واهمه داشت. اسبقی و مستعان هم در این مسابقات بازی های بسیار خوبی را مقابل حریفان کره ای از خود نشان داده اند.

باقری معتمد در خصوص احتمال کسب مدال طلای تکواندوکاران در روزهای آینده گفت: در روزهای آخر مسابقات هم تکواندوکاران تیم ملی با قرعه های سختی روبرو هستند و برای رسیدن به مدال طلا باید شرایط را ببینیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها