پایان سرگردانی یک مهاجم

انصاری فرد به تراکتور سازی پیوست

سرمربی تراکتور سازی می گوید:

روزهای آفتابی در انتظار انصاری فرد

درتمام پست هایی که نیاز به جذب بازیکن و تقویت تیم بود، بازیکن گرفتیم و اطمینان دارم که کریم انصاری فرد نیز با این تیم روزهای خوبی را تجربه می کند.
کد خبر: ۵۷۹۹۴۲
روزهای آفتابی در انتظار انصاری فرد

مجید جلالی اظهار کرد: از مدت زمانی که از تمرینات تیم سپری شده کارهای بدن سازی و هماهنگی خوبی انجام و بیشتر بازیکنان در شرایط مسابقه قرار دارند.
وی درخصوص کریم انصاری فرد که به تازگی به جمع بازیکنان تیمش پیوسته افزود:تمام بازیکنان تراکتورسازی با انگیزه هستند و مطمئنا انصاری فرد نیز در کنار این بازیکنان، روزهای خوبی در تراکتورسازی تجربه خواهد کرد.
جلالی گفت: تیم خوبی بسته ایم و تمرینات تاکتیکی را در دستور کار تیم قرار داده ایم تا تیم از هر نظر برای انجام مسابقه با پرسپولیس آماده شود.
وی به ایرنا گفت: تراکتورسازی در فصل پیش رو برای هر بازی و هر تیمی برنامه خاصی دارد و امیدوارم در بازی با پرسپولیس نتیجه تمرینات و تلاش هایمان را بگیریم.
تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در اولین هفته از لیگ سیزدهم در تهران به مصاف پرسپولیس تهران می رود.
این تیم عصر دیروز و در جریان یک بازی تدارکاتی در زمین اختصاصی خود به مصاف هرماس تبریز رفت و با نتیجه چهار بر یک برنده از زمین خارج شد.
در این بازی گیلسون سوارز بازیکن برزیلی فصل قبل تراکتورسازی و مارکو باسارای مهاجم صربستانی که هنوز با تراکتورسازی قراردادی نبسته اند برای تیم بازی کردند و هرکدام یک گل به ثمر رساندند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها