بعد از والیبال ایران- کوبا اشک در چشمانم جمع شد؛

مایلی کهن: زیر توپ زدن که اعتماد به نفس نمی شود!

همه الفاظ توهین آمیزی که مایلی کهن بر ضد علی دایی به کار برد

از آقا قلدره و آقا پول پرسته تا خاله و گدا!

محمد مایلی کهن باز هم به علی دایی حمله کرد و باز هم درباره او اصطلاحات تازه ای به کار برد، این مربی در توصیف کردن علی دایی با واژه های توهین آمیز سابقه ای طولانی دارد.
کد خبر: ۵۷۹۶۶۶
از آقا قلدره و آقا پول پرسته تا خاله و گدا!

به گزارش سایت جام جم ورزشی؛ مایلی کهن باز هم علی دایی را "آقای پول پرستی " خطاب کرده و قرارداد او با تیم پرسپولیس را با قرارداد ترکمنچای یکی دانسته است.
مایلی کهن به عنوان فردی متدین و مذهبی شناخته می شود اما با اینکه خوب می داند خطاب کردن دیگران با الفاظ توهین آمیز جایز نیست باز هم وقتی درباره علی دایی صحبت می کند یک لقب توهین آمیز جدید به او می دهد. در ادامه نگاهی به مهم ترین لقب های توهین آمیزی که مایلی کهن در چند سال اخیر به علی دایی داده می اندازیم:
آقا قلدره: سرمربی سابق تیم ملی زمانی علی دایی را با این لفظ خطاب کرد که دایی علیه او شکایت کرده بود. پس از گذشت سه سال هنوز هم مایلی کهن وقتی درباره دایی صحبت می کند به جای به کار بردن نام او از این واژه استفاده می کند.
آقا پول پرسته: اوج اختلافات دایی و فدراسیون فوتبال بر سر مسائل مالی بود که مایلی کهن از گرد راه رسید و علی دایی را "آقا پول پرسته " توصیف کرد. این لقب نیز در کنار لقب "آقا قلدره" دیگر اصطلاح مورد علاقه مایلی کهن برای خطاب کردن علی دایی است.
خاله : دو سال پیش باز هم علی دایی و محمد مایلی کهن جنگی مطبوعاتی را علیه یکدیگر آغاز کردند. مایلی کهن در کنار همه الفاظ توهین آمیزی که پیش از آن هم علی دایی را با آنها خطاب می کرد اینبار چیز جدیدی درباره او گفت که در دنیای مجازی غوغایی کرد. او در یکی از مصاحبه هایش علیه علی دایی گفت:" اگر برای همه دایی هستی برای من خاله ای!"
منشا بدبختی: پس از جام جهانی 2006 آلمان و در حالی که انتقادات از علی دایی و عملکرد ضعیفش در این رقابتها به اوج خود رسیده بود باز هم محمد مایلی کهن از راه رسید و تا توانست علیه او صحبت کرد، صحبت هایی که بعدا باعث شکایت علی دایی از او شد. مایلی کهن در یکی از مصاحبه هایش به جای به کار بردن نام علی دایی مدام از لفظ "منشا بدبختی فوتبال " استفاده کرد.
گدای بی خبر: مایلی کهن در یکی بیانیه هایی  که علیه دایی صادر کرده بود طبع شاعرانه اش را هم نشان داد و آن بیانیه را با این بیت شعر آغاز کرد:" «یا رب روا مدار که گدا معتبر شود؛ گر معتبر شود از خدا بی‌خبر شود». گدا خطاب کردن علی دایی باز هم در دنیای مجازی غوغایی به پا کرد.
خودشیفته: "از نظر من تو خودشیفته، کینه توز و جاه طلبی" این هم یکی دیگر از جملات مایلی کهن علیه علی دایی است. البته او گویا به صفت" خودشیفته" علاقه بیشتری دارد چون هنوز هم در مصاحبه هایش به جایی علی دایی می گوید آقای خودشیفته!
به هر حال مایلی کهن را باید بدعت گذار جریانی در فوتبال ایران معرفی کرد که بر اساس آن برخی مخالفان خود را واژه های توهین آمیز خطاب می کنند. مایلی کهن همیشه حق را با خود می داند اما آیا واقعا به کار بردن واژه های توهین آمیز یکی از حقوق اصلی افراد محسوب می شود؟

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها