با منطقی خواندن حرف های کروش

جلالی: او نباید بقیه را تحقیر کند

سرنوشت مبهم یک بازیکن سابقا ستاره؛

انصاری فرد در تراکتور سازی هم جایی ندارد

مجید جلالی سرمربی تیم تراکتور سازی تبریز رسما اعلام کرد که کریم انصاری فرد به این تیم دیگر نمی آید و پرونده این انتقال بسته شده است.
کد خبر: ۵۷۸۸۶۷
انصاری فرد در تراکتور سازی هم جایی ندارد


به گزارش سایت جام جم ورزشی؛ مجید جلالی امروز گفت: "جذب کریم انصاریفرد منتفی شده است، نمی‌دانم چرا این بازیکن به تراکتورسازی نیامد. این را باید از خودش بپرسید. یکی از همکارانم مامور مذاکره با انصاریفرد بود و من فقط یکبار با او صحبت کردم."

به هر حال پس از اینکه علی دایی آب پاکی را روی دست انصاری فرد ریخت و در یک برنامه زنده تلویزیونی رسما گفت که او را نمی خواهد انتظار می رفت این بازیکن به تراکتور سازی برود اما در حالی که چند روز به پایان فصل نقل و انتقالات باقی نمانده است این بازیکن هنوز تیم ندارد و معلوم نیست که برای فصل آینده به کجا می رود.

هر چند فتح اله زاده مذاکره با این بازیکن را تکذیب کرده است اما به نظر می آید استقلال همچنان یکی از گزینه های احتمالی انصاری فرد است . ستاره سابق پرسپولیس هنوز تیم ندارد و فصل نقل و انتقالات رو به پایان است. شاید انصاری فرد که در ابتدای فصل نقل و انتقالات ادعای دریافت پیشنهاد از چند تیم خارجی داشت باورش شده است که بوندسلیگایی ها او را می خواهند و به همین دلیل برای انتخاب تیم جدیدش تا این حد تعلل می کند.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها