قلعه نویی:از جدایی جباری متاسفم

اردوی اکراین 300 میلیون برای آبی‌ها آب خورد

استقلالی‌ها در شرایطی امروز به اردوی چند روزه خود در اکراین پایان داده و به تهران بازگشتند که امیر قلعه نویی سرمربی آبی‌ها معتقد است صرف نظر از دیدار تدارکاتی شاگردانش با دیناموکی‌یف، این اردو برای هماهنگی هرچه بیشتر تیمش بسیار موثر بوده است.
کد خبر: ۵۷۸۶۰۵
اردوی اکراین  300 میلیون برای آبی‌ها آب خورد


 به گزارش جام جم ورزشی ، روزهای پایانی فصل نقل و انتقالات برای آبی ها مصادف شد با اردوی تدارکاتی اکراین ، اردویی که کادرفنی استقلال در آن هرچند برنامه آماده سازی تیم را دنبال می‌کرد، اما دائما با تهران در ارتباط بودند تا پیگیر تلاش باشگاه برای جذب بازیکنان جدید یا تمدید قرارداد بازیکنان فصل قبل شوند. در این بین پس از آنکه باشگاه موفق شد قرارداد خسرو حیدری و پژمان منتظری ، دو  ملی پوش تیم را تمدید کند ، پنج شنبه شب ساعاتی پیش از بازگشت کاروان استقلال به تهران قرارداد جی لوئید ساموئل نیز تمدید شد تا قدری خیال سرمربی تیم آسوده شود.
قلعه نویی پس از بازگشت به تهران با  بیان اینکه استقلال اردوی بسیارخوبی راپشت سر گذاشته است، تصریح کرد:در این اردو چند هدف را دنبال کردیم تا بازیکنان از لحاظ اخلاقی، رفتاری و فنی به شرایط خوبی برسند.می‌خواستیم شرایط بازیکنان جدید را با بازیکنان فصل گذشته هماهنگ کنیم.
وی درباره بازی با دیناموکیف که به برتری 2 بر یک استقلال انجامید، گفت:برای  بازیکنان ما لازم است که با تیم‌های بزرگ بازی کنند. نتیجه آن بازی زیاد مهم نیست و مهم این بود که این مسابقه انجام شود.

کاش جباری نمی‌رفت

در غیاب قلعه نویی  اتفاق ناخوشایندی که برای استقلالی ها افتاد، پیوستن مجتبی جباری به سپاهان بود ، بازیکنی که به نظر نمی رسد جای خالی اش در ترکیب آبی ها به این زودی ها پر شود  .قلعه نویی در این باره  به فارس گفت:  علی فتح الله زاده ومجتبی جباری سرمایه‌های استقلال هستند و از مصاحبه‌هایی که انجام شد ناراحت شدم. این مسائل برای خانواده استقلال خوب نبود. خودم خیلی دوست داشتم جباری در استقلال می‌ماند چون می‌توانست به تیم ما کمک کند.
وی تصریح کرد: بودن جباری با این همه شرایط حساس و با توجه به اینکه یک وزنه محسوب می‌شود می‌توانست مفید باشد و جای تاسف دارد که کار به اینجا کشید.

همچنان امیدوار به نکونام و تیموریان

  هرچند  فصل نقل و انتقالات پنج شنبه خاتمه یافت اما استقلال ها همچنان امیدوار به جذب آندرانیک تیموریان و باقی ماندن جواد نکونام هستند چرا که تیموریان بازیکن آزاد محسوب شده و مشکلی برای ثبت قرارداد احتمالی اش با استقلال وجود ندارد و جواد نکونام هم  قرارداد دوساله با آبی ها دارد. در این میان قلعه نویی درباره آخرین شرایط  استقلال در نقل و انتقالات گفت:خوشبختانه تیم ما در حال شکل‌گیری است و مترصد این هستیم که دو بازیکن خارجی هم بگیریم تا تیم تکمیل شود.

از دعوت دیناموکیف تا سرگردانی در فرودگاه

در ساعات پایانی اردوی استقلال در اکراین در شرایطی دو طرف برای برگزاری بازی دوستانه در تهران توافق کردند که در این نشست فتح الله زاده از مدیر عامل باشگاه دینامو کیف دعوت کرد تا به همراه این تیم سفری به تهران داشته باشند و مقرر شد پروتکل همکاری بین دو باشگاه به امضا برسد.
اما  بازگشت استقلالی‌ها به تهران حواشی هم داشت، آبی‌ها در حالی وارد فرودگاه امام شدند که گمان می کردند با اتوبوس و به صورت دسته جمعی راهی هتل المپیک می شوند اما خبری از اتوبوس نبود و همه ناچار شدند شخصا تاکسی کرایه کنند، اتفاقی که نارضایتی شدید قلعه نویی را به دنبال داشت.

اردوی چندصد میلیونی در اوضاع بی پولی

در حالی که باشگاه استقلال اصرار دارد که این اردوی تدارکاتی با هزینه باشگاه دیناموکیف اکراین برپا شده است خبرنگار جام جم ورزشی کسب اطلاع کرد که در مدت برپایی اردوی استقلال غیر از یکی ، دو وعده صرف غذا که آبی‌ها مهمان سفارت و همچنین دوستان قلعه نویی بودند دیگر هزینه‌ها این اردو از جمله اقامت و استفاده از کمپ تمرینی بر عهده خود باشگاه بوده است.گفته می شود رقمی در حدود 300 میلیون تومان هزینه این اردو شده است.


تکلیف مبهم بازیکن صربستانی

گوران لاوره هافبک 31 ساله صربستانی که در اردوی اکراین برای تست فنی به استقلالی ها اضافه شده بود با بازگشت استقلالی ها به تهران راهی آلمان شد تا قلعه نویی طی روزهای آینده تصمیم نهایی خود را درمورد این بازیکن بگیرد. بازیکنی که گفته می شود با خواست دوستان امیر قلعه نویی در تست فنی استقلال شرکت کرده است و مشخص نیست قلعه نویی چه تصمیم درمورد او خواهد گرفت.
 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها