زیبایی دندان‌ها بر زیبایی صورت می‌افزاید؛ هیچ‌کس در این موضوع شک ندارد. اما همین دندان‌ها هر قدر هم زیبا، اگر با بوی بد همراه شوند، صاحبش حتی در جمع دوستان جرات باز‌کردن دهان را هم ندارد. پس خوشبو نگهداشتن فضای دهان کمک موثری در جلوه‌گری دندان‌ها دارد.
کد خبر: ۵۷۷۶۱۶

متخصصان می‌گویند یکی از اصلی‌ترین علل بوی بد دهان، باقی ماندن غذا در دهان است. ساده‌ترین راه‌حل برای این مشکل استفاده از مسواک است؛ همچنین استفاده از دهانشویه‌های مختلف که از داروخانه‌ها قابل خریداری است، به رفع این بو کمک مهمی می‌کند. فراموش نکنید بهتر است در روز دو مرتبه مسواک بزنید تا دهان‌تان همواره خوشبو باشد.

یکی از نکات مهم برای مقابله با بوی بد دهان، مسواک‌زدن پشت دندان‌ها و همچنین روی سطح زبان است. خشک‌شدن دهان یکی دیگر از علت‌های بوی بد آن است. این خشک‌شدن ممکن است به دلیل مصرف نکردن آب یا غذا به مدت طولانی باشد. بنابراین بهتر است اجازه ندهید که دهان شما مدت زیادی خشک بماند. دلیل این که بیشتر صبح‌ها دهان افراد بوی نامطبوعی دارد نیز همین خشک‌شدن دهان در طول شب است. پس برای جلوگیری از این مشکل در طول روز حتما در فواصل زمانی مناسب، آب یا کمی غذا میل کنید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها