عموهای فیتیله‌‌ای فردا جمعه با اجرای ترانه‌های خنده و گریه، ماه پیشونی،‌ کلیپ گل شادی، شعر خنده گل و‌شادیانه‌ها شادی و نشاط را به خانه مخاطبان شبکه دو می‌برند.
کد خبر: ۵۷۶۳۷۷

مسلمی، بازیگر و کارگردان «فیتیله، جمعه تعطیله» درباره برنامه این هفته عموهای فیتیله‌ای به روابط عمومی شبکه دو گفت: برنامه روز جمعه با محوریت شادی و گشاده رویی پخش می‌شود و قرار است عموهای فیتیله‌ای در این برنامه نمایش‌های گاو، موتورسوارها و رستوران را اجرا کنند.

وی افزود: در بخش «یک بازی،‌ یک خاطره» هم به معرفی بازی «چشم در چشم» می‌پردازیم.

این کارگردان از افزوده شدن دو بخش جدید به این برنامه خبر داد و گفت: این هفته دو شخصیت جدید وارد سرزمین عموهای فیتیله‌ای می‌شوند؛‌ آقای چیستان و آقای خوش‌خنده. اولی برای بچه‌ها چیستان طراحی می‌کند و دیگری با لطیفه‌های جالبش لب‌های همه را به خنده وا می‌دارد. وی با اعلام این‌که سفرنامه عموهای فیتیله‌ای این هفته به موضوع جالبی اختصاص دارد، اظهار کرد: در این بخش عموهای فیتیله‌ای به خانه استاد نیاز محمد نیازی، ‌پدر فرش ترکمن می‌روند تا در گفت‌و‌گو با خانواده این مرحوم، بچه‌ها را با طرح‌ها و روش بافت این فرش آشنا کنند.

محمد مسلمی با اشاره به نزدیک شدن ماه مبارک رمضان گفت: قصد داریم از نوجوانانی که امسال به سن‌تکلیف می‌رسند و روزه بر آنها واجب می‌شود، دعوت کنیم تا نخستین جمعه ماه رمضان به استودیوی برنامه بیایند و با ما همراه شوند. وی افزود: این هفته از نوجوانان داوطلب درخواست می‌کنیم برای ما پیامک بفرستند تا بتوانیم به قید‌قرعه از حضور آنها در استودیو بهره‌مند شویم.

این بازیگر گفت: به پیشنهاد مدیر گروه کودک شبکه‌دو قرار است نخستین جمعه ماه رمضان را با عنوان نخستین روزه‌داران نوجوان نامگذاری کنیم. برنامه فیتیله، جمعه تعطیله، جمعه‌ها ساعت 14 تا 16 از شبکه دو پخش می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها