رئیس رسانه ملی درباره مسایل حاشیه‌ای پیش آمده درباره پخش بازی والیبال ایران و ایتالیا توضیح داد و گفت: با توجه به گرمای هوا مشکل پخش بازی با کوبا بیشتر خواهد بود.
کد خبر: ۵۷۶۱۶۱
مشکل پخش بازی والیبال با کوبا وخیم‌تر می‌شود

عزت الله ضرغامی، رئیس رسانه ملی امروز با حضور در همایش «ارتقای کیفیت، آثار، محصولات و فعالیت های فرهنگی» بخش مهمی از صحبت هایش را به مسائل پیش آمده در زمان پخش بازی والیبال ایران و ایتالیا اختصاص داد.

وی با اشاره به اینکه والیبال ایران پیش از این سابقه چنین حضوری را نداشته است، گفت: همین عدم حضور در بازی های اروپایی باعث شد ما هم با نحوه پخش این مسابقات کمتر آشنایی داشته باشیم.

به هر حال تماشاچیان با فرهنگ ها و پوشش های مختلف در سالن حضور داشتند که این وضع به دلیل گرمای هوا، در سالن مسابقات در کوبا وخیم تر هم می شود.

رئیس رسانه ملی افزود: نحوه حضور تماشاچیان والیبال با فوتبال تفاوت دارد. در بازی والیبال فاصله تماشاچیان با زمین بازی کم است و به همین دلیل دوربین ها تصاویر بیشتری از تماشاچیان را نشان می دهند.

پاسخی به انتقادهای علی مطهری

ضرغامی درباره اعتراض علی مطهری نماینده مجلس به این اتفاق هم توضیح داد: به دنبال اعتراض ایشان فیلم مسابقه را با دور کند دیدم ،حق با ایشان بود درمیان جمعیت خانمی با لباسی بی آستین نشسته بود که با مشاهده فیلم با سرعت معمولی اصلا دیده نمی شد. به آقای مطهری هم گفتم شما این خانم را چگونه دیدید؟

وی اضافه کرد: البته حجت الاسلام اژه ای هم در این باره با من صحبت کردند و جالب اینجا بود که ایشان زمان پخش بازی اصلا متوجه این صحنه ها نشده بود.

ضرغامی درباره روند کنترل بازی های ورزشی توضیح داد: اتاق پخش با هفت ثانیه تاخیر تصاویر را پخش می کند و دست کم سه نفر صحنه ها را نظارت می کنند و با حذف تصاویر ناشایست، تصاویر دیگری را جایگزین می کنند. من برای نحوه پخش بازی دوم ایتالیا و ایران از اتاق پخش تشکر کردم و گفتم کار شما از پخش مناظره های انتخاباتی سخت تر بود.

رئیس سازمان صدا و سیما تصریح کرد: درباره پخش تصویر جنجال برانگیز یک خانم در جریان مسابقه فوتبال اسپانیا و ایتالیا از تلویزیون که حاشیه هایی به همراه داشت مساله این بود که تصویر این خانم که همسر یکی از بازیکنان بود چند بار نمایش داده شده بود که ما این صحنه ها را حذف کردیم ولی در یک صحنه تصویربردار خارجی بلافاصله پس از یک صحنه مهم با سرعت این خانم را نشان داد که نتوانستیم برای حذف آن کاری انجام دهیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها