تنیس ایران در راه ترکیه

شکوفی: من خط نخورده‌ام

حضور نداشتن اشکان شکوفی در رقابت‌های تنیس جایزه بزرگ برای این تنیسور ایرانی حاشیه‌های زیادی داشت. او که همراه تیم ملی تنیس در فیوچرز قطر شرکت کرده بود در آستانه مسابقه‌های فیوچرز ترکیه شرایط مبهمی در تیم ملی پیدا کرد.
کد خبر: ۵۷۴۹۲۴

اشکان شکوفی که این روزها در رقابت‌های تور تنیس آپت خبری از او نیست، در حال از دست دادن جایگاه خود در تیم ملی است، چون از ابتدا نیز قرار بر این بود ترکیب تیم ملی پس از برگزاری تور آپت و بررسی عملکرد تنیس بازها در این رقابت‌ها اعلام شود. اما این تنیسور ملی‌پوش از همه اتفاقاتی که برای او افتاده بی‌اطلاع است. شکوفی می‌گوید: من از قسمت شانه آسیب دیده‌ام و قبلا اعلام کردم در بازی‌های جایزه بزرگ شرکت نمی‌کنم.

شکوفی در روزهای گذشته برای ادامه بازی‌های جایزه بزرگ به آمل محل برگزاری بازی‌ها رفت. وی می‌گوید: دو، سه روز زودتر آمدم تا با هوای شرجی شمال بیشتر عادت کنم. از دوشنبه بازی‌هایم در این مرحله آغاز می‌شود. تنیسور ملی‌پوش اصلا حرفی از خط خوردن خود از تیم ملی نمی‌زند بلکه اعتقاد دارد برخی با حاشیه‌سازی می‌خواهند جای او را در تیم ملی تنگ کنند. تیم ملی تنیس ایران پیش از این با ترکیب انوشا شاهقلی، اشکان شکوفی، شاهین خالدان و روزبه کامران خود را برای حضور در مسابقات دیویس کاپ گروه سه منطقه آسیا و اقیانوسیه آماده می‌کرد، اما با تغییر زمان برگزاری رقابت‌های دیویس کاپ گروه سه و موکول شدن آن به شهریور، اردوی تیم ملی تعطیل شد که قبل از این تعطیلی روزبه کامران نیز ساز جدایی از تیم ملی را زد و از جمع ملی‌پوشان جدا شد. سپس مربیان تیم ملی، تنیسور ایرانی مقیم آلمان را به تیم ملی معرفی کردند و به این ترتیب البرز اخوان راهی تیم ملی شد تا این تیم را در بازی‌های فیوچرز ترکیه همراهی کند.

اشکان شکوفی در ادامه می‌گوید: بعد از تعطیلی اردوی تیم ملی من بیشتر به تمرینات با شاگردانم مشغول شدم، از طرفی به دلیل آسیب شانه‌ام تمرینات بدنسازی و ترمیمی داشتم. اکنون شرایطم بهتر شده است و در بازی‌های جایزه بزرگ آمل به میدان می‌روم. تیم ملی تنیس از هفدهم تیر به مدت دو هفته در ازمیر ترکیه و در بازی‌های فیوچرز این کشور شرکت می‌کند. بعد از شاهین خالدان، انوشا شاهقلی و البرز اخوان اکنون صحبت بر سر نفر چهارم است که بین اشکان شکوفی و یکی از شرکت‌کنندگان در جایزه بزرگ، یک نفر باید تیم ایران را در این رقابت‌ها کامل کند.

محمد رضاپور /گروه ورزش

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها