شبکه سه برای این هفته فیلم‌های ایرانی ای‌دوست مرا به خاطر بسپار، بمانی هفتم، خسیس، فرزند چهارم، صورتی، خانم‌بزرگ خواب می‌بیند، خداحافظ بچه و حتی از قبل را برای پخش آماده کرده است.
کد خبر: ۵۶۹۰۵۶

به گزارش روابط عمومی شبکه سه، فیلم ای دوست مرا به خاطر بسپار را حمید نعمت‌الله کارگردانی کرده است. در این فیلم حسن معجونی، الهام حمیدی، سعید پیردوست، محمدرضا حقگو و کاوه آهنگر نقش‌های اصلی را بازی می‌کنند. این فیلم درباره زوج جوانی به نام اکرم و مهدی است که شب عروسی‌‌شان با یک جور شرط‌بندی باعث به وجود آمدن مشکلاتی در زندگی مشترکشان می‌شوند.

فیلم بمانی هفتم را مهدی مظلومی کارگردانی کرده است. فیلم درباره بمانی است که بتازگی از دانشگاه فارغ‌التحصیل شده است. او پس از گذراندن مراحل مقدماتی به استخدام اداره دولتی در می‌آید و...

رضا شفیعی‌جم، رضا فیض‌نوروزی، یوسف صیادی، معصومه آقاجانی و هادی کاظمی در فیلم بازی می‌کنند.

در فیلم خسیس، اکبر عبدی نقش اصلی را بازی می‌کند و داستان آن درباره مرد خسیسی به نام صابر رفعتی است که در آستانه ورشکستگی قرار دارد. در این شرایط تصمیم می‌گیرد به پسرش 50 میلیون تومان کمک کند.

خسیس را احمد کاوری کارگردانی کرده است و علاوه بر عبدی، سینا رازانی و زویا امامی هم در آن بازی می‌کنند.

فیلم فرزند چهارم ساخته وحید موسائیان روز سه‌شنبه از شبکه سه پخش می‌شود. در این فیلم مهتاب کرامتی، حامد بهداد، مهدی هاشمی، حسین محب‌اهری و ناصر گیتی‌جاه بازی می‌کنند. داستان فیلم در آفریقا اتفاق می‌افتد.

فیلم صورتی را فریدون جیرانی کارگردانی کرده است. این فیلم روز چهارشنبه به نمایش درمی‌آید. رامبد جوان، میترا حجار، رضا شفیعی‌جم و فقیهه سلطانی در این فیلم نقش‌های اصلی را بازی می‌کنند. در خلاصه این فیلم آمده است: شهرام و سحر زوجی هنرمند هستند که به دلیل اختلاف سلیقه در کار و زندگی جدا از هم زندگی می‌کنند و پسرشان، امیرحسین پیش پدرش زندگی می‌کند و...

فیلم خانم‌بزرگ خواب می‌بیند را مهرداد متولی کارگردانی کرده است. داستان این فیلم پس از مرگ بزرگ خانواده ملک منصورها رخ می‌دهد.

فرهاد پورگرجانی، روشنک عجمیان، زهره مجابی، فردوس کاویانی و آتش تقی‌پور در این فیلم بازی می‌کنند.

شبکه سه از سریال خداحافظ بچه ساخته منوچهر هادی، دو فیلم تدوین کرده‌ است. این فیلم‌ها روزهای پنجشنبه و جمعه از شبکه سه پخش می‌شود. در این فیلم‌ها آتیلا پسیانی، مهراوه شریفی‌نیا، شهرام حقیقت‌دوست، بهاره رهنما و بهنوش بختیاری ایفای نقش می‌کنند. فیلم حتی از قبل ساخته مهدی گلستانه روز پنجشنبه پخش می‌شود. علیرضا کمالی، آرام جعفری و عزت‌الله مهرآوران در این فیلم بازی می‌کنند. داستان فیلم درباره حامد است که از خارج به ایران برگشته و در مراسم دفن پدر با چند نفر از همرزمان پدرش که بعضی امروز در پست‌های مهم در کشور مشغول کار هستند، آشنا می‌شود و...

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها