مرکز اورژانس کشور اعلام کرد:

653 مصدوم در حوداث ترافیکی هفته گذشته

مرکز اورژانس کشور اعلام کرد:

428 مصدوم در حوادث ترافیکی هفته گذشته

مرکز هدایت عملیات بحران اورژانس کشور اعلام کرد: حوادث وی‍ژه پرتلفات در هفته گذشته بیش از 428 مصدوم برجای گذاشت.
کد خبر: ۵۶۶۷۷۷
428 مصدوم در حوادث ترافیکی هفته گذشته

به گزارش روز سه شنبه جام جم آنلاین از وزارت بهداشت، مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی کشور اعلام کرد: 108 حادثه  ویژه رخ داده طی هفته گذشته منجر به اعزام 168 آمبولانس و بیش از 330 تکنسین اورژانس پیش بیمارستانی به محل حوادث شد.

براساس این گزارش، نیروهای امدادی اورژانس 115 پس از ارائه خدمات پزشکی به مصدومان، 428 نفر را برای دریافت مراقبت های تخصصی بیشتر به مراکز درمانی منتقل کردند.

برپایه این گزارش، در ساعت 16:17 دوم خرداد ماه مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی زابل از واژگونی اتوبوس در محور زاهدان- نهبندان مطلع شد که بلافاصله شش دستگاه آمبولانس اورژانس پیش بیمارستانی به محل اعزام، که اولین آمبولانس پس از چهار دقیقه به محل حادثه رسیده و 22 نفر مصدوم حادثه  پس از اقدامات اولیه و تخصصی فوریت های پزشکی به بیمارستان امام علی زاهدان منتقل شدند. خوشبختانه با حضور به موقع و عملکرد مناسب نیروهای امدادی اورژانس 115 این حادثه فوتی نداشت.

برپایه این گزارش، در ساعت 3:48 دوم خرداد ماه 92 نیز مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی قزوین از واژگونی اتوبوس در محور قزوین – تاکستان مطلع شد و بلافاصله پنج دستگاه آمبولانس اورژانس پیش بیمارستانی به محل اعزام، که اولین آمبولانس پس هفت دقیقه به محل حادثه رسیده و در این ماموریت ها 31 نفر مصدوم حادثه  پس از اقدامات اولیه و تخصصی فوریت های پزشکی به بیمارستان شهید رجایی و بیمارستان تاکستان انتقال پیداکردند.

مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی کشور از هموطنان درخواست کرد: هنگام رخداد هر حادثه ای در صورت وجود مصدوم از اورژانس 115 کمک بخواهند و برای کمک به مصدوم یا بیمار شرح حال اولیه را به کارشناس مربوطه ارائه کنند. همچنین تذکرات و دستورات تلفنی کارشناسان 115 را تا رسیدن تیم های امدادی به دقت اجرا کرده و با تهیه کیف کمک های اولیه در منزل و خودرو برای مقابله با حوادث احتمالی آماده باشند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها