مرکز اورژانس کشور اعلام کرد:

653 مصدوم در حوداث ترافیکی هفته گذشته

مرکز فوریت های پزشکی اعلام کرد:

587 مصدوم در حوادث ترافیکی هفته گذشته

مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی سراسر کشور اعلام کرد: حوادث ویژه پرتلفات در هفته گذشته بیش از 587 مصدوم برجای گذاشت.
کد خبر: ۵۶۹۱۷۶
587 مصدوم در حوادث ترافیکی هفته گذشته

به گزارش روز یکشنبه جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی وزارت بهداشت، براساس گزارش مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی کشور، 145 حادثه ویژه رخ داده طی هفته گذشته، منجر به اعزام 242آمبولانس و بیش از 480 تکنسین اورژانس پیش بیمارستانی به محل حوادث شد.

برپایه این گزارش، نیروهای امدادی اورژانس 115 پس از ارائه خدمات پزشکی به مصدومان، 587 نفر را برای دریافت مراقبت های تخصصی بیشتر به مراکز درمانی منتقل کردند.

براساس این گزارش، در ساعت 10:30، 13خرداد ماه مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی تبریز از تصادف پراید با پرشیا در محور تبریز - ارومیه 65 کیلومتری تبریز مطلع شد که بلافاصله سه دستگاه آمبولانس اورژانس پیش بیمارستانی به محل اعزام شد که اولین آمبولانس پس از یک دقیقه به محل حادثه رسیده  و هشت نفر مصدوم حادثه  پس از اقدامات اولیه و تخصصی فوریت های پزشکی به بیمارستان های امام رضا و شهدای تبریز انتقال پیدا کردند.

همچنین در ساعت 19:45، 16 خرداد ماه مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی کردستان از واژگونی یک دستگاه مینی بوس در محورکامیاران - سنندج  مطلع شد که بلافاصله دو دستگاه آمبولانس اورژانس پیش بیمارستانی به محل اعزام شد که اولین آمبولانس پس از  9 دقیقه به محل حادثه رسیده  و 15 نفر مصدوم حادثه  پس از اقدامات اولیه و تخصصی فوریتهای پزشکی به بیمارستان سینا کامیاران انتقال پیداکردند. خوشبختانه با حضور به موقع و عملکرد مناسب نیروهای امدادی اورژانس 115 این حادثه فوتی نداشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها