مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان لرستان خبر داد:

بهره برداری از ۲ مدرسه برکت در مهرماه

بنیاد برکت تاکنون هشت مدرسه شامل 52 کلاس درس در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته استان یزد تاسیس کرده است .
کد خبر: ۵۶۶۶۸۴
فعالیت هشت مدرسه برکت در مناطق محروم استان یزد

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از روابط عمومی موسسه بنیاد برکت، این مدارس در روستاهای شهرستان های طبس ، بافق ، خاتم ، مروست ، صدوق و ابرکوه با اعتباری بالغ بر 33 میلیارد ریال تاسیس شده است .

مدارس ساخته شده توسط بنیاد برکت در این استان در مقاطع ابتدایی ، راهنمایی و فنی و حرفه ای است و ده ها نوجوان روستایی را از نعمت محیط های آموزشی مناسب برخوردار کرده است .

براساس دستور رهبر معظم انقلاب توجه ویژه به ایجاد و توسعه فضاهای آموزشی به عنوان مکمل فعالیت های کار آفرینی در روستاها و مناطق محروم و کمتر توسعه یافته کشور ، از پنج سال پیش در دستور کار بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) قرارگرفته است .

بنیاد برکت درصدد است براساس رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی ساخت مدارس برکت را تا یک هزار مدرسه در 1000  نقطه روستایی و منطقه محروم کشور به تناسب نیاز ، افزایش دهد . این هدف در پنج سال گذشته با جدیت دنبال شده و تاکنون بیش از 205 مدرسه در اقصی نقاط کمتر توسعه یافته کشور توسط این بنیاد ساخته شده است .

در همین حال این بنیاد برنامه ریزی و انعقاد قرارداد برای ساخت بیش از 1400 کلاس درس درقالب 320 مدرسه را در روستاهای محروم 30 استان کشور انجام داده است و اهداف پیش بینی شده در این طرح با سرعت عملی جهادگونه توسط مدرسه سازان بی نام این بنیاد دنبال شده است .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها