باقری: تلاش می‌کنم کریمی را به تیم برگردانم

آغاز به​​کار پرسپولیس با دایی

تمرین​های پرسپولیس برای شرکت در لیگ سیزدهم در شرایطی قرار است از عصر امروز در ورزشگاه درفشی‌فر آغاز شود که عمده‌ترین موضوع این روزهای سرخپوشان مثل همه رقیبانشان نقل و انتقال است و پرسپولیس همچنان از روی نیمکت تا درون میدان شاهد تغییراتی خواهد بود.
کد خبر: ۵۶۶۵۸۱

پس از آن‌که علی دایی، سرمربی پرسپولیس سفر اروپایی‌اش را به پایان رساند و بامداد دیروز به تهران بازگشت، با اعلام قبلی باشگاه عصر امروز نخستین جلسه تمرین تیمش را زیرنظر می‌گیرد. تمرینی که به واقع حکم مراسم معارفه سرمربی جدید خواهد بود؛ چرا که علی دایی قصد دارد نخستین اردوی تیمش را مطابق سال‌های گذشته از دهم خرداد در اردبیل برپا کند. این در حالی است که پرسپولیس این روزها سفت و سخت دنبال جذب بازیکنان مورد نظر دایی است. از طرفی هنوز تکلیف کسانی که قرار است روی نیمکت پرسپولیس علی دایی را همراهی کنند، مشخص نیست.

در شرایطی منابع نزدیک به باشگاه پرسپولیس احتمال باقی ماندن سعید شیرینی را در سمت سرپرست پرسپولیس با توجه به رابطه نزدیک‌اش با وکیل علی دایی زیاد می‌دانند، دیروز محمد پنجعلی​، دیگر گزینه سرپرستی تیم گفت: خیلی وقت پیش بود که با باشگاه برای پست سرپرستی صحبت کردم، قرار است در جلسه دیگری هم در این باره صحبت کنیم تا فصل بعد در خدمت پرسپولیس باشم.

پنجعلی در عین حال درباره حضور محمد دایی و بهزاد غلامپور در جمع دستیاران دایی، گفت: دایی این حق را دارد که هر کسی را به عنوان دستیار انتخاب کند، چون او به عنوان سرمربی در نهایت پاسخگوی تیم است و بر این اساس باید از انتخاب‌هایش حمایت کرد.

در این میان یکی از کسانی که سایت باشگاه پرسپولیس به عنوان دستیار علی دایی معرفی‌اش کرده است، کریم باقری است، گزینه‌ای که پیشتر در بین گزینه‌های دایی نبود.

هر چند دوستی دیرینه دایی و باقری احتمال منتفی شدن حضور باقری در پرسپولیس را تقریبا به صفر می‌رساند، اما کریم باقری خود نیز در این باره بلاتکلیف است و می‌گوید: گفته‌اند که از اعضای کادر فنی هستم، اما نگفته‌اند چه کار باید بکنم و معلوم نیست وظیفه‌ام چه خواهد بود. در این ارتباط باید با علی دایی و مدیریت باشگاه صحبت کنم تا مشخص شود من و دیگر اعضای کادر فنی چه وظیفه‌ای داریم.

باقری تصریح کرد: اگر حضور در کادر فنی پرسپولیس را قبول کردم به این دلیل است که چند سال از بهترین دوران فوتبال خود را در پرسپولیس بازی کردم و علاقه زیادی به این تیم دارم. همان طور که قبلا هم گفتم برای من داشتن پست و مقام در پرسپولیس مهم نیست و خدمت کردن به این تیم اهمیت دارد.

وی درباره ترکیب کادر فنی پرسپولیس اظهار کرد: من بجز دایی و مولایی (مربی بدنساز) با دیگر اعضای کادر فنی کار نکرده‌ام. قطعا سرمربی تیم تشخیص داده که با این کادر فنی راحت‌تر کار می‌کند و باید به تصمیم وی احترام گذاشت. در حال حاضر این نکته اهمیت دارد که بعد از سه سال، خواسته هواداران را برآورده کنیم.

کریمی را برمی‌گردانم

پس از ابراز تمایل علی کریمی برای باقی ماندن در پرسپولیس و به طور طبیعی استقبالی که هواداران باشگاه از شماره 8 محبوب خود خواهند کرد، کریم باقری قصد دارد در اولین گام زمینه ادامه حضور او را در پرسپولیس فراهم کند. او در این رابطه تصریح کرد: با خود علی کریمی در این ارتباط صحبت کردم تا به تیم بازگردد. در این باره با علی دایی هم صحبت می‌کنم تا شرایط تمدید قرارداد کریمی را فراهم کنم. علی کریمی اگر می‌خواهد از فوتبال خداحافظی کند باید این اتفاق در پرسپولیس بیفتد، بنابراین همه تلاش خود را برای بازگشت وی انجام می‌دهم.

پروویچ، منتظر نظر دایی

از جمله بازیکنانی که حرف و حدیث درباره آنها زیاد است، نیلسون و پروویچ؛ دو یار خارجی فصل قبل سرخپوشان هستند. در حالی که گفته می‌شود دایی تمایلی به ادامه حضور نیلسون در پرسپولیس ندارد، مدیر برنامه‌های پروویچ درباره این بازیکن به فارس گفت: قرار است دایی تکلیف این بازیکن را مشخص کند، هر چند پروویچ خود دوست دارد در پرسپولیس بماند.

مدیر برنامه‌های پروویچ که همزمان مدیر برنامه‌های محسن بنگر هم است، درباره این مدافع هم گفت: بنگر در فهرست دایی هست، ما صحبت‌هایی با باشگاه داشتیم و نتایج مثبتی هم گرفتیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها