طلب 400 میلیونی خسرو از استقلال؛

انتقال حیدری به الخریطیات قطعی شد

تلاش برای قطری شدن هافبک ملی پوش استقلال

2 گزینه جانشینی خسرو حیدری

خسرو حیدری مدافع ملی پوش استقلال مورد توجه باشگاه الخریطات قطر قرار گرفته است.
کد خبر: ۵۶۶۰۳۹
2 گزینه جانشینی  خسرو حیدری

 

به گزارش جام جم ورزشی، خسرو حیدری مدافع راست استقلال که همچون سال های گذشته فصل موفقی را پشت سر گذاشت، قصد دارد فوتبالش را در یکی از کشورهای حاشیه خلیج فارس ادامه دهد.

 حیدری که قراردادش با آبی های پایتخت به پایان رسیده ، مورد توجه باشگاه الخریطات قطر یعنی باشگاهی که فصل گذشته آندرانیک تیموریان را از استقلال قاپید، قرار گرفته است. در این باره ظاهرا مذاکره دو طرف از سوی مدیر برنامه های آندرانیک تیموریان در حال پیگیری است و خبرنگار ما کسب اطلاع کرد که این باشگاه قطری که فصل پیش با قرارداد نجومی آندو را جذب کرد ، امسال هم سر کیسه را برای جذب حیدری شل کرده است .رقم پیشنهادی آنها به حیدری با پول کشورمان چیزی بیش از 5 میلیارد تومان می شود.

 گرچه هنوز این انتقال قطعی نشده است ، اما باشگاه استقلال که به نوعی از باقی ماندن حیدری قطع امید کرده قصد دارد در صورتی که مشکل مالی باشگاه برطرف شود یک مدافع راست از بوندسلیگای "ب"را جانشین حیدری کند. اما اگر در این رابطه نتوانند ارز مورد نیاز جذب این بازیکن را تامین کنند، سراغ مسعود نظرزاده مدافع راست مس کرمان خواهند رفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
هاشم جان
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۲
۰
۰
خسرو جان هر جا بیشتر پول دادن برو همون جا
مجید
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۲
۰
۰
چرا نره اونجا سقف قرارداد نداره تازشم پولهاشونو سر موقع میدند بازم دم بازیكنای استقلال گرم كه فصلو بدون پول با مرام ومنش استقلالی تموم كردند
بچه ها دمتون گرم

نیازمندی ها