احمدی‌مقدم: تجمع خودجوش نداریم

فرمانده نیروی انتظامی با تاکید بر این‌که هیچ‌گونه تجمع خودجوش مردمی برای انتخابات نداریم، گفت: تجمع خودجوش یعنی این‌که عده‌‌ای با فراخوان در سایت و ارسال پیامک، تجمعی را ساماندهی کنند و مردم را برای کاری فرابخوانند و خودشان هیچ مسئولیتی را نپذیرند.
کد خبر: ۵۶۵۸۵۳

به گزارش مهر، سردار اسماعیل احمدی‌مقدم در حاشیه برگزاری شانزدهمین اجلاس معاون اجتماعی نیروی انتظامی در جمع خبرنگاران با بیان این‌که تاکنون موردی از اردوکشی خیابانی و ایجاد تشنج نداشته‌ایم، گفت: تجمع مردمی بیشتر موجب ایجاد تنش و مزاحمت برای مردم می‌شود و نامزدها باید از این کار خودداری کنند.

احمدی‌مقدم با بیان این‌که تبلیغات انتخاباتی دارای چارچوب مشخصی است، افزود: نمایندگان نامزدها باید با مراجعه به وزارت کشور مجوز برگزاری تبلیغات را دریافت و آن را به نیروی انتظامی ارائه کنند تا ما بتوانیم هماهنگی‌های لازم را برای اقدامات انتظامی و تسهیل ترافیک انجام دهیم، بنابراین صرف گرفتن مجوز از وزارت کشور کافی نیست.

وی گفت: خوشبختانه بعد از اعلام اسامی تائید صلاحیت‌‌شده حاشیه‌ای همچون تجمع یا ایجاد اغتشاش نداشتیم اما ما براساس وظیفه آمادگی کامل داشتیم تا با حواشی و حادثه‌های احتمالی برخورد کنیم.

احمدی‌مقدم تصریح کرد: البته این آرامش را مدیون رفتار نامزدهایی هستیم که به قانون تمکین کردند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: برخی نامزدهای رد صلاحیت‌شده که می‌گویند ستادهای ما فعال است و از رهبری حکم می‌گیریم، سخنان اشتباهی را مطرح می‌کنند و اظهاراتشان تنها برای امیدوار نگهداشتن هوادارانشان است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها